Skip to main content
Beantwoord

Activatie vaste lijn

  • February 2, 2018
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

Gisteren zou mijn vaste lijn opnieuw geactiveerd worden. Twee keer gebeld met klantenservice. geen oplossing.Kan iemand met de backoffice schakelen om te onderzoeken wat er mis is?

Beste antwoord door Brian

Hi Guitoray, er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan met het overzetten van het nummer. Ik heb de overzetting opnieuw in het systeem gezet om het nummer alsnog zo snel mogelijk over te zetten en ik verwacht dat het nummer komende donderdag alsnog overgezet wordt! Excuses voor de vertraging, als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

3 reacties

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • February 2, 2018
Hai Guitoray!

Ik zie dat je intussen met ons gebeld hebt. Via mijn collega heb je aan de telefoon instructies gekregen voor een mogelijke oplossing. Laat je het ons weten of je na deze instructies wel kunt bellen? Is dit niet het geval, gaan we direct verder kijken voor een oplossing!

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • February 2, 2018
Sterre,

De lijn is nu geactiveerd, maar met een verkeerd nummer. Ons oude nummer [verwijderd] zou geactiveerd worden. Daarnaast is ons nummer zichtbaar en dat zou ook uitgezet worden.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • February 5, 2018
Hi Guitoray, er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan met het overzetten van het nummer. Ik heb de overzetting opnieuw in het systeem gezet om het nummer alsnog zo snel mogelijk over te zetten en ik verwacht dat het nummer komende donderdag alsnog overgezet wordt! Excuses voor de vertraging, als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!