Skip to main content

Hoi. Nieuw hier bij T-mobile. Helaas werkt Internet hier niet. Wat doe ik verkeerd? Help! 

 

Hallo @EZUND 

Dit is geen KPN ISRA punt. Kun je eens kijken of je iets van onderstaande in de meterkast, woonkamer of ergens anders ziet?

Zit de DSL kabel ook in de DSL poort van de modem en is de verbinding actief?


Hoi @Waqqas 

KPN Isra punten niet / nergens aanwezig. Hiervoor was Ziggo. Kabel in DSL poort. Wat nu?


@EZUND 

De rechter poort werkt ook niet? En is volgens je T-Mobile thuis account de verbinding al actief en heb je ook een sms ontvangen dat je in de loop van de dag je modem kunt aansluiten? De verbinding is opmdie dag actief vóór 18:00.


@Waqqas 

Rechterpoort geeft hetzelfde resultaat. Account is actief inderdaad.

 


Hi @EZUND, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt, want ik wil dat je zo snel mogelijk van een goedwerkende verbinding kunt genieten. Zojuist ben ik een kijkje achter de schermen gaan nemen en ik zie dat één van mijn collega's vorige week al een verzoek heeft ingediend om KPN te laten aansturen, zodat je een juiste aansluiting gaat krijgen. Ik zie dat KPN momenteel nog wacht totdat je een afspraak met ze hebt gemaakt. Heb je een sms gekregen voor het maken van een afspraak? Dan wil ik je vragen of je een afspraak in kunt schieten. Als je niets hebt ontvangen, dan hoor ik het graag en ga ik daar voor je achteraan. 


Reageer