Skip to main content
  • Hoi Gino, 
    Ik ben ontelbaar keren gebeld, gemaild door 
    Guidion
    Er valt geen afspraak te maken omdat het systeem niet vooruit kan kijken. 

    We hebben afgesproken dat ik weer een opdracht geef als dat mogelijk is. 
    Nu dacht ik volgens afspraak er vanaf te zijn, beginnen jullie te bellen. 
    Niet handig en storend. Daarnaast heb ik via Guidion kosten uit Polen gehad voor mijn mobiele activiteiten. Daar zit ik dus helemaal niet op te wachten. 

    - bellen heeft dus geen zin. 
    - vragen over welke van de twee oude aanbieders (Ziggo en KPN) gaan we transformeren naar Odido blijven onbeantwoord! 
    - vraag hoe wij een dubbele telefoon krijgen blijft onbeantwoord
    - berichtje achterlaten kan niet. 
    - een mail sturen kan ook niet. 

    Ik begin een beetje spijt te krijgen van mijn keuze  Odido. 
    Het loopt verre van soepel. 



    Kenmerk: 2435/72039857
    Bel mij niet maar leg dit in een verslag vast. Of geef mij rechtstreeks de CEO. 

     

We hebben je geprobeerd te bellen

Hallo Hans,

 

We hebben je geprobeerd te bellen over de aanleg van je nieuwe Odido Glasvezel verbinding. We hebben je telefonisch niet kunnen bereiken. We controleren graag met je of je nog gebruik wil maken van Glasvezel van Odido.
 

Installatieafspraak maken.
Onze installatiepartner Guidion komt graag langs om de apparatuur te installeren. Dan ben je snel online.

Neem contact met ons op.
Wil je nog steeds gebruik maken van Glasvezel van Odido? Bel ons dan op 0800-0092. Dan zorgen we dat Guidion de apparatuur alsnog komt installeren.

Wil je geen gebruik meer maken van Glasvezel van Odido? Ook dan horen we het graag van je. Als je binnen 2 weken na verzending van deze e-mail niet gebeld hebt, dan annuleren we de bestelling.

Vragen? Vragen!
Vind je antwoord op odido.nl/service of vraag het onze specialisten van de Odido Community. Bellen kan ook: 0800-0092. Je kan niet rechtstreeks replyen op deze e-mail.

Tot gauw,
Gino van Odido

Van harte welkom op onze community en bij Odido! 🙋🏽 @Hazewind 

Ik help je graag verder, zodat de oplevering in goede banen kan worden geleid! 

Is het een idee dat je mij aangeeft wanneer je weer terug bent van vakantie? Ik ontvang dan graag in een privébericht een aantal data/tijdsvakken waarop je beschikbaar bent. Ik ga dan gelijk vragen naar de mogelijkheden! 

Ik heb daarnaast een notitie gemaakt met het verzoek om niet meer te bellen, maar alleen per e-mail contact op te nemen indien nodig. 

Betreft de glasvezelverbinding, je wordt opgeleverd op het netwerk van Open Dutch Fiber (ODF). 

Ik wil graag jouw vraag beantwoorden over de dubbele telefoons, maar deze is mij nog niet helemaal duidelijk. Doel je hier op een Mobiel abonnement of Vast Bellen? Vertel je mij meer? Ik sta klaar om verder te helpen! 

 

 

 


Reageer