- Hoi Gino,
Ik ben ontelbaar keren gebeld, gemaild door Guidion
Er valt geen afspraak te maken omdat het systeem niet vooruit kan kijken.
We hebben afgesproken dat ik weer een opdracht geef als dat mogelijk is.
Nu dacht ik volgens afspraak er vanaf te zijn, beginnen jullie te bellen.
Niet handig en storend. Daarnaast heb ik via Guidion kosten uit Polen gehad voor mijn mobiele activiteiten. Daar zit ik dus helemaal niet op te wachten.
- bellen heeft dus geen zin.
- vragen over welke van de twee oude aanbieders (Ziggo en KPN) gaan we transformeren naar Odido blijven onbeantwoord!
- vraag hoe wij een dubbele telefoon krijgen blijft onbeantwoord
- berichtje achterlaten kan niet.
- een mail sturen kan ook niet.
Ik begin een beetje spijt te krijgen van mijn keuze Odido.
Het loopt verre van soepel.
Kenmerk: 2435/72039857
Bel mij niet maar leg dit in een verslag vast. Of geef mij rechtstreeks de CEO.
We hebben je geprobeerd te bellen |
Hallo Hans, We hebben je geprobeerd te bellen over de aanleg van je nieuwe Odido Glasvezel verbinding. We hebben je telefonisch niet kunnen bereiken. We controleren graag met je of je nog gebruik wil maken van Glasvezel van Odido. Onze installatiepartner Guidion komt graag langs om de apparatuur te installeren. Dan ben je snel online. Neem contact met ons op. Wil je nog steeds gebruik maken van Glasvezel van Odido? Bel ons dan op 0800-0092. Dan zorgen we dat Guidion de apparatuur alsnog komt installeren. Wil je geen gebruik meer maken van Glasvezel van Odido? Ook dan horen we het graag van je. Als je binnen 2 weken na verzending van deze e-mail niet gebeld hebt, dan annuleren we de bestelling. Vragen? Vragen! Vind je antwoord op odido.nl/service of vraag het onze specialisten van de Odido Community. Bellen kan ook: 0800-0092. Je kan niet rechtstreeks replyen op deze e-mail. Tot gauw, Gino van Odido |