Skip to main content

ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Odido en pakket ontvangen en vervolgens Guidion afspraak gemaakt en daar ook gelijk een mail heen gestuurd dat ik glasvezel kabel in meterkast heb liggen, maar zonder kastje er aan.

Guidion stuurde monteur, want die zou dat komen plaatsen en aansluiten, maar de monteur kon niks doen, want KPN zou dat kastje eerst moeten plaatsen.

ik hoorde niks en na mail kreeg ik reactie van Guidion dat ik KPN maar moet bellen, maar dat lijkt mij niet correct.

ik voel al een Kastje en Muur verhaal aankomen en daarom dan hier de vraag maar gesteld, ‘wie organiseert dit?'

Even contact opnemen met Odido zelf, en dit goed aangeven. Zij kunnen dan KPN inseinen. Dit hoort een klant inderdaad niet zelf te doen. 

Als jij je klantnummer aan je profiel toevoegd kan een medewerker van Odido je sneller helpen.

Even contact opnemen met Odido zelf, en dit goed aangeven. Zij kunnen dan KPN inseinen. Dit hoort een klant inderdaad niet zelf te doen. 

Als jij je klantnummer aan je profiel toevoegd kan een medewerker van Odido je sneller helpen.

bedankt, nu mijn klantnummer toegevoegd.

Hallo @KoBo1964 

Normaal hoort de Guidion monteur dan een ticket aan te maken voor de technische dienst en die pakken het binnen 5 werkdagen op.

monteur heeft werkbon gemaakt op Woensdag 29 Nov. vandaag 8 Dec. nog niets gehoord. in werkbon staat dat het e.e.a. is geinstalleerd, maar dat klopt dus niet. 

Hoi @KoBo1964, geen zorgen! Het is doorgezet naar de technische dienst en zij zullen de externe netwerkbeheerder aansturen. Vervolgens wordt er contact met je opgenomen voor een afspraak. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer