Beantwoord

Wat als glasvezel aansluiting defect is?

  • 22 June 2023
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Ik heb een glasvezel aansluting in huis.

De kabel loopt langs de oprit, ik weet dat deze niet kapot (lees: door de midden) is maar deze heeft wel een tik heeft gekregen tijdens het graven (is met een schep geraakt, niet mega hard maar wel geraakt)

Met andere woorden, of deze kabel intern beschadigd is weet ik niet maar dat zou goed kunnen. (Geen idee of je uberhaupt zo een kabel intern kapot kan maken zonder dat je er aan de buitenkant iets van ziet)

Stel ik sluit een abonnement af voor glasvezel internet en achteraf blijkt dat die kabel toch niet goed werkt, zit ik dan vast aan een jaar abonnement of wordt dan het contract op verzoek gewoon ontbonden?

Reparatie van de kabel is eigelijk geen optie, zou betekenen dat de oprit er deels uit moet.

PS: Ik overweeg sowieso om de ziggo aansluiting te behouden tot ik zeker zou weten dat het glasvezel internet naar behoren werkt.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 June 2023, 10:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marcel_C 

Bij T-Mobile heb je een bedenktijd van 14 dagen die pas ingaat op het moment dat Guidion de mediaconverter en router bij jou thuis heeft geïnstalleerd, binnen die 14 dagen kan je dus kiezen om te annuleren of niet 👍

Reageer