Beantwoord
Wanneer wordt er contact opgenomen met mij voor een oplevering van de verbinding.
4 aug - aangevraagd voor een nieuwe verbinding van t-mobile glasvezel
4 aug - Datum van 24-9 wordt gecommuniceerd.
De installatie
We regelen alles graag zo snel mogelijk voor je. Maar eerst heb je nog 14 dagen bedenktijd en moet je glasvezelaansluiting nog afgerond worden door Reggefiber. Naar verwachting neemt Reggefiber rondom 24-09-2018 contact met je op voor een afspraak. Zodra je glasvezelaansluiting afgerond is, kunnen we T-Mobile Thuis bij je installeren. Onze Installatiepartner Guidion neemt dan contact met je op om een installatie-afspraak te maken. Een week voor de afgesproken installatiedatum krijg je alvast het Installatiepakket met de post.
24-9 geen reactie van Reggefiber / T-mobile
26 sept 2018092611015429 mail gestuurd wanneer de verbinding op geleverd wordt. Hier wordt gemeld dat de verbinding 16 nov wordt opgeleverd, Guidion zal rondom deze periode contact met mij opnemen.
2 oktober, bij de winkel langsweest, advies om guidion te bellen. Resultaat, guidion kan mij niet helpen en zou mij terugbellen met de benodigde info. Nog steeds geen reactie.
9 nov, gebeld met t-mobile klantenservice, Mevrouw medewerker meldt doodleuk dat Guidion mij nog gaat bellen en dat het geen probleem moet zijn dat ik de datum van 16-11 ga halen. Belofte om 12 Nov terug te bellen voor de afspraak, uiteraard is er niet terug gebeld door T-mobile / Guidion..
12 nov - weer gebeld, weer tijd ingestoken om de klantenservice te bellen. Meneer medewerker meld dat ik Reggefiber/Volkerwessel mag gaan bellen. Ik neem toch een dienst van bij T-mobile, met hun belofte dat alles perfect wordt geleverd. Waarom moet ik met onderaannemers aan de bak om mijn verbinding werkend te krijgen. Woning is al voorzien van een glasvezel kastje, maar toch moet ik het maar met Reggefiber gaan oplossen. Dit is een traditionele variant van kastje naar de muur gestuurd worden.
Mijn vraag, wat gaat T-mobile doen om mij 16-11 een werkende verbinding te leveren. Kortom een zeer vervelende ervaring.
mijn klant nummer: KAM28760
[b]https://
4 aug - Datum van 24-9 wordt gecommuniceerd.
De installatie
We regelen alles graag zo snel mogelijk voor je. Maar eerst heb je nog 14 dagen bedenktijd en moet je glasvezelaansluiting nog afgerond worden door Reggefiber. Naar verwachting neemt Reggefiber rondom 24-09-2018 contact met je op voor een afspraak. Zodra je glasvezelaansluiting afgerond is, kunnen we T-Mobile Thuis bij je installeren. Onze Installatiepartner Guidion neemt dan contact met je op om een installatie-afspraak te maken. Een week voor de afgesproken installatiedatum krijg je alvast het Installatiepakket met de post.
24-9 geen reactie van Reggefiber / T-mobile
26 sept 2018092611015429 mail gestuurd wanneer de verbinding op geleverd wordt. Hier wordt gemeld dat de verbinding 16 nov wordt opgeleverd, Guidion zal rondom deze periode contact met mij opnemen.
2 oktober, bij de winkel langsweest, advies om guidion te bellen. Resultaat, guidion kan mij niet helpen en zou mij terugbellen met de benodigde info. Nog steeds geen reactie.
9 nov, gebeld met t-mobile klantenservice, Mevrouw medewerker meldt doodleuk dat Guidion mij nog gaat bellen en dat het geen probleem moet zijn dat ik de datum van 16-11 ga halen. Belofte om 12 Nov terug te bellen voor de afspraak, uiteraard is er niet terug gebeld door T-mobile / Guidion..
12 nov - weer gebeld, weer tijd ingestoken om de klantenservice te bellen. Meneer medewerker meld dat ik Reggefiber/Volkerwessel mag gaan bellen. Ik neem toch een dienst van bij T-mobile, met hun belofte dat alles perfect wordt geleverd. Waarom moet ik met onderaannemers aan de bak om mijn verbinding werkend te krijgen. Woning is al voorzien van een glasvezel kastje, maar toch moet ik het maar met Reggefiber gaan oplossen. Dit is een traditionele variant van kastje naar de muur gestuurd worden.
Mijn vraag, wat gaat T-mobile doen om mij 16-11 een werkende verbinding te leveren. Kortom een zeer vervelende ervaring.
mijn klant nummer: KAM28760
[b]https://
Beste antwoord door Brian
Hi lvhoang, goed om te horen dat alles nu werkt! Ik zie dat je op 26-11-2018 aan bent gesloten door Guidion, vanaf die datum is ook je facturatie gaan lopen. De manier waarop alles is gelopen verdient niet de schoonheidsprijs om het even azcht uit te drukken, daarom heb ik de activatiekosten van € 30,- en de eerste maandfactuur voor je vergoed! Dit gaat dan om een totaalbedrag van € 73,75 en deze wordt verrekend met je factuur van volgende. Het overgebleven bedrag ontvang je daarna op je rekening. Excuses voor de valse start!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.