Skip to main content

Afgelopen dinsdag is er een aansluiting gemaakt bij ons alleen was er geen goede O.N.T aanwezig.
er is een tijdelijke O.N.T geplaats die niet goed werkt.
Woensdag is er een nieuw pakket hier bezorgt met een nieuwe O.N.T en modem die dus vervangen moet worden. (zo als jullie het noemen er moet een zwap worden ingeplant)
Alleen is er nu niemand die snapt dat daar een monteur voor langs moet komen om deze om te wisselen.(ik heb nu al meerdere keren met jullie gebeld en wederom krijg ik steeds een ander antwoord)
Wij hebben nu dus een aansluiting die steeds uitvalt.

Wij zijn een nieuwe klant van jullie voor internet en tv en ik baal nu al dat ik hiervoor heb gekozen.

Hallo @Richard100 

De nieuwe ONT zal moeten worden geactiveerd door de monteur.


PFFFF ja dat snap ik maar wanneer gaat dit gebeuren ik heb een nieuwe aansluiting gekregen die dus nog niet werkt? en er rijden hier op het moment dagelijks monteurs heen en weer dan is het lijkt mij een kleine moeite om even aan te bellen en de swap te doen?

Guidion weet dat dit gedaan moet worden omdat zij zelf de verkeerde ONT hebben geplaatst maar wachten nu op een nieuwe werkopdracht van jullie en die is er nog steeds niet zeggen zij

 


Hoi @Richard100, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Reageer