Skip to main content

Hallo, ik heb een nieuwe DSL thuisinternet besteld bij Odido. Aangezien ik geen monteur zal krijgen, bestaat hele proces uit een doosje sturen naar de bijbehorende adres. Ik kreeg nog geen track&trace code. Mijn Odido laat niet meer zien dan “Bestelling in levering”. Wanneer kan ik de bezorger voor de deur verwachten?

Hallo @internetter 

Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 1 week vóór de installtiedatum, soms kan het wat langer duren maar zodra hij is verstuurd dan ontvang je hier vanzelf bericht van.


Bedankt voor je reactie. 1 week vóór de installatiedatum kan ook een maand vanaf nu zijn. Betere vraag: wanneer wordt de installatiedatum bekend? Ik heb nog geen e-mail gekregen van Odido anders dan de bestelnummer en de overeenkomst.


Hi @internetter, alvast van harte welkom! 😁 Ik zie dat je gisteren een aanvraag hebt gedaan. De order moet nog gesynced worden en dit gebeurt automatisch op 19-8, gezien de wensdatum staat voor 30-8. Ik heb dit in ieder geval nu gelijk voor je gedaan en de order zal gelijk verder lopen. Het installatiepakket wordt in orde gemaakt en ik ga er vanuit dat je volgende week het pakket binnen krijgt (je ontvangt nog de track en trace). 


Hi @internetter, alvast van harte welkom! 😁 Ik zie dat je gisteren een aanvraag hebt gedaan. De order moet nog gesynced worden en dit gebeurt automatisch op 19-8, gezien de wensdatum staat voor 30-8. Ik heb dit in ieder geval nu gelijk voor je gedaan en de order zal gelijk verder lopen. Het installatiepakket wordt in orde gemaakt en ik ga er vanuit dat je volgende week het pakket binnen krijgt (je ontvangt nog de track en trace). 

Heel bedankt voor je reactie en voor de order doorzetten! Ik kan niet wachten tot dat ik internet heb. Kon ik deze bericht maar als antwoord kiezen.


Namens Demi: heel graag gedaan @internetter😃 Naar aanleiding van je bericht heb ik de vrijheid genomen om Demi’s antwoord als antwoord te kiezen. 😁

Ik kijk uit naar je installatiedatum, ik wens je alvast veel plezier toe met het Internet!


Modem geleverd en SMS gekregen dat ik mag beginnen met de installatie. Ik heb nu internet! Heel bedankt voor de hulp!

 

 


Fijn om te horen @internetter, fijn weekend alvast! 


Reageer