Hallo, ik heb een nieuwe DSL thuisinternet besteld bij Odido. Aangezien ik geen monteur zal krijgen, bestaat hele proces uit een doosje sturen naar de bijbehorende adres. Ik kreeg nog geen track&trace code. Mijn Odido laat niet meer zien dan “Bestelling in levering”. Wanneer kan ik de bezorger voor de deur verwachten?
Hallo
Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 1 week vóór de installtiedatum, soms kan het wat langer duren maar zodra hij is verstuurd dan ontvang je hier vanzelf bericht van.
Bedankt voor je reactie. 1 week vóór de installatiedatum kan ook een maand vanaf nu zijn. Betere vraag: wanneer wordt de installatiedatum bekend? Ik heb nog geen e-mail gekregen van Odido anders dan de bestelnummer en de overeenkomst.
Hi
Hi
Heel bedankt voor je reactie en voor de order doorzetten! Ik kan niet wachten tot dat ik internet heb. Kon ik deze bericht maar als antwoord kiezen.
Namens Demi: heel graag gedaan
Ik kijk uit naar je installatiedatum, ik wens je alvast veel plezier toe met het Internet!
Modem geleverd en SMS gekregen dat ik mag beginnen met de installatie. Ik heb nu internet! Heel bedankt voor de hulp!
Fijn om te horen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.