Beantwoord
Wan poort Zyxel T50 gebruiken
Helaas liep de installatie van mijn glasvezel anders dan gehoopt. Er miste een of andere eindkap, die de monteur van Gideon niet had (was blijkbaar niet leverbaar). Hierom kon / wilde hij het internet niet installeren. Ik zie het zo gebeuren dat dit verhaal 2 tot drie weken gaat lopen (gezien de snelheid van het proces tot nu toe).
Omdat we net verhuist zijn, en ik graag het een en ander wil installeren heb ik geprobeerd een werkende verbinding (via mijn laptop met hotspot) door te lussen naar de WAN-poort.
Dit werkt prima wanneer ik deze kabel in een andere laptop plaats. De Zyxel blijft echter een rood lampje geven bij de internet verbinding, en andere apparaten hebben (dus) ook geen internet.
Doe ik iets niet goed, of kan dit niet op deze manier?
Mocht dit niet gaan: Is er dan wel een andere manier waardoor ik de komende weken door kom? Ik betaal tenslotte ook al (ik kreeg vanochtend een blij mailtje dat mijn internet zou werken)
Omdat we net verhuist zijn, en ik graag het een en ander wil installeren heb ik geprobeerd een werkende verbinding (via mijn laptop met hotspot) door te lussen naar de WAN-poort.
Dit werkt prima wanneer ik deze kabel in een andere laptop plaats. De Zyxel blijft echter een rood lampje geven bij de internet verbinding, en andere apparaten hebben (dus) ook geen internet.
Doe ik iets niet goed, of kan dit niet op deze manier?
Mocht dit niet gaan: Is er dan wel een andere manier waardoor ik de komende weken door kom? Ik betaal tenslotte ook al (ik kreeg vanochtend een blij mailtje dat mijn internet zou werken)
Beste antwoord door Brian
Hi @Hogenkamp , onze monteurs hebben deze bindkappen zelf niet bij zich, deze moeten namelijk geplaatst worden door de netbeheerder. We gaan contact opnemen met de netbeheerder om een nieuwe bindkap te plaatsen, dat gaat helemaal goedkomen! Ik zie dat mijn collega je ondertussen al een tijdelijke voucher toe heeft gestuurd. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.