Skip to main content

Ik heb sinds donderdag 21 jan t mobile thuis. Het is geinstaleerd door de monteur en die gaf aan dat het om 18:00 het internet geactiveerd  zou worden. Maar het is inmiddels zaterdagavond en ik heb nog steeds geen internet en tv. Zit nu met mijn oude kpn mobiel op internet. Het zit nu bij technische desk maar krijg niks te horen wanneer het opgelost word. Ik word beetje gek dat ik niet te horen word wanneer het opgelost word en hoe. Kan iemand me verder helpen?

Goedemiddag @Nickmullens, van harte welkom op de Community en bij Thuis!

Ik heb meteen gecontroleerd wat de huidige stand van zaken is en heb goed nieuws: KPN/ReggeFiber heeft vanmiddag omstreeks 13:00 de patch alsnog omgezet zodat jij online kunt komen. Soms vereisen het modem en de Media Converter nog wel een herstart: haal deze gedurende 20 seconden van de stroom en zorg ervoor dat je eerst de converter weer van stroom voorziet, vervolgens het modem. Als alles goed gaat, zal je zien dat het wereldbolletje op het Zyxel modem dan ineens groen kleurt!

Veel plezier met jouw abonnement en indien je vragen hebt, stel ze gerust! 😊


Reageer