Beste,
Wij komen over van Ziggo (kabel) en hebben in het verleden glasvezel KPN gehad. Oplevering was begin maart. Netjes een afspraak met de monteur gemaakt.Â
Ondertussen hebben we de modem gehad. Deze heb ik aangesloten voor het weekend. Geen verbinding, wat logisch is. Tot mijn verbazing werkte alles vanaf afgelopen maandag. Verbinding is top (940 up, 900 down). Ook televisie werkt al.
Â
Hierop afspraak monteur afgezegd. Volgens de chat was dit ook mogelijk (ik had dit al 2 weken terig gevraagd). Nu krijg ik een mail dat ik alsnog een afspraak moest maken. Ik ben hierop gaan bellen, aangegeven dat dit niet hoeft want alles werkt. Nu moet ik alsnog een afspraak maken omdat anders de aansluiting in jullie computer op open blijft staan.
Dit kan toch eigenlijk niet waar zijn? Alles werktâŠÂ Is de monteur echt nodig? Jullie kunnen toch ook van een afstand inloggen en zien dat de modem bereikbaar en alles goed is? Ik vind dit eerlijk gezegd zonde van iedereen zijn tijd ...