Hoi, in de FAQ lees ik:
"Ben je al zeker van je zaak en je wilt zo snel mogelijk internet in huis? Dan kun je afzien van de bedenktermijn. Dit kan in de My T-Mobile Thuis omgeving. Klik dan op Sneller T-Mobile Thuis."
Ik ergerde me zeer aan die overbodige 14-dagen tijdens het inplannen van de levering, en zie dit nu pas.
Ik kan deze 'afzien van bedenktermijn' optie echter nergens vinden.
Kan dit alsnog? Mijn huidige leverdatum duurt nog steeds 11 dagen en kans op versnelling is altijd prettig.
"Ben je al zeker van je zaak en je wilt zo snel mogelijk internet in huis? Dan kun je afzien van de bedenktermijn. Dit kan in de My T-Mobile Thuis omgeving. Klik dan op Sneller T-Mobile Thuis."
Ik ergerde me zeer aan die overbodige 14-dagen tijdens het inplannen van de levering, en zie dit nu pas.
Ik kan deze 'afzien van bedenktermijn' optie echter nergens vinden.
Kan dit alsnog? Mijn huidige leverdatum duurt nog steeds 11 dagen en kans op versnelling is altijd prettig.
Bladzijde 1 / 1
Hoi M-Note,
Fijn dat jij net zo zeker bent over ons, als wij over jou! We zien je dolgraag snel online bij T-Mobile Thuis. Ik zie dat het inmiddels gelukt is om de bedenktijd over te slaan. Ook zie ik dat je een afspraak hebt kunnen maken met de monteur om jouw modem te installeren. Ik vind het top om te zien dat je dit allemaal zo hebt geregeld al. Als ik je toch nog ergens mee kan helpen, laat het me dan vooral weten!
Moderator edit: voor actuele informatie over de bedenktijd, check dit topic.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.