Beantwoord

waar is mijn isra-punt?

  • 16 December 2023
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

Help, waar is mijn isra punt? Net verhuisd en kan het echt niet vinden. Bouwjaar 1950, heb wel coax aansluiting maar daar heb ik de juiste kabels niet voor gekregen (converter coax naar dsl). Zou het hier ergens moeten zijn?

 

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 17 December 2023, 12:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Geertjerbrb 

Heb je iets van onderstaande ergens in je woning?

Je kan ook een losse telefoonkabel ergens zien of misschien zie je de KPN kabel in een blauwe mantel wel in de kruipruimte?

Deze heb ik dus nog niet kunnen vinden

Heb het gecheckt met de buren, maar wij hebben echt alleen coax-aansluiting. Helpt een converterkabeltje dan?

Reputatie 4

Nee, coax is meestal van Ziggo en telefoonkabel van KPN. De gebruikte techniek is nogal verschillend dus dat kan niet met een converter kabeltje. Waar zit het isra punt bij je buren dan? Dan zou ik in jouw huis op dezelfde plek zoeken. Vergeet ook niet achter kastjes enzo te kijken. Het isra punt kan ergens in een inbouwdoos zitten.

Maar het zou ook kunnen dat de vorige bewoners het kastje lelijk vonden en hebben weggeknipt en dichtgestuct. 

De buren deden ook alles met de coax. Het huis was leeg toen ik erin kwam maar echt niets gezien. Vermoed dan dichtgestuct. Vloeken in de kerk misschien, maar is overstappen naar ziggo dan niet makkelijker?

Reputatie 7
Badge +15

@Geertjerbrb 

Indien de verbinding al actief is dan zou een moderator een monteur kunnen inschakelen om het ISRA punt te komen lokaliseren en evt herstellen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Geertjerbrb, geen zorgen! Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd. Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer