Beantwoord

Waar blijft nou eindelijk mijn aansluiting?

  • 17 May 2024
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Odido, er lag een jaar geleden al een glasvezel kabel voor mijn deur, vele maanden geleden is deze in de meterkast aangelegd en nu een half jaar later ben ik nog niet aangesloten? Wat is hier aan de hand? Waarom duurt dit zo lang? Postcode is 3521CH. 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 17 May 2024, 13:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Coenie32 

Het lijkt erop dat het glasvezel nog niet gereed is voor gebruik of dit is nog niet bekend bij Odido, de email om een afspraak te maken met Guidion volgt hierna automatisch.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Coenie32, ik kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wil gaan maken van het Glasvezel! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat jouw aansluiting nog niet klaar voor gebruik is gemeld. Zoals Waqqas aangeeft, krijg je zodra dit gebeurt direct een e-mail van Guidion om een afspraak in te plannen voor de installatie en gaat hierna jouw abonnement van start. Ik heb een verzoek uitgezet bij onze Fiber afdeling zodat zij navraag kunnen doen bij de netwerkbeheerder over de status op jouw adres. Zodra ze terugkoppeling hebben ontvangen van de netwerkbeheerder, zullen ze contact met jou opnemen hierover! 

Reageer