Ik wil een internet abonnement aansluiten op mijn adres, en er ligt een kabel, dat kan ik zien. KPN geeft aan dat er waarschijnlijk een kabel van hen ligt. Tele2 en T-Mobile blijven mijn aanvragen annuleren omdat ze klaarblijkelijk geen kabel kunnen vinden. Mijn laatste aanvraag heb ik alle info heel uitgebreid gegeven aan T-Mobile, alles leek goed te gaan, ik heb zelfs twee brieven gekregen waardoor leek dat alles in orde was. Maar nu is het weer heel last minute geannuleerd, en ze willen niets doen kwa hulp, ondersteuning of compenstatie. Ze geven aan dat de technische dienst van T-Mobile geen kabel kan vinden op mijn adres, en dus niets voor me kan doen. Dat kan kloppen, aangezien ik in een woongroep woon, en alle kabels allemaal gekke namen hebben. Ik heb aangegeven dat een bepaald huisnummer in combinatie met een toevoeging gebruikt kan worden, en alle andere verschillende opties gegeven. Toch blijft T-Mobile volhouden dat ze niets voor ons kunnen doen, en dat we beter bij KPN een nieuwe kabel kunnen laten leggen. Nu heb ik zelf meermalen contact opgenomen met KPN, welke aangeeft dat T-Mobile contact op moet nemen met de wholesale afdeling. T-Mobile weigert, en geeft aan een service ID nodig te hebben van de kabel. Die mag KPN niet geven aan mij, en zegt dat T-Mobile dit moet opvragen bij de monteursafdeling.
De T-Mobile technische dienst functioneert dus niet, ze weigert een ticket aan te maken bij de monteursafdeling of wholesale afdeling of iets bij KPN. Zelfs KPN zegt dat T-Mobile gewoon zijn werk moet doen. Wat moet ik nu doen? Uiteindelijk is vanuit T-Mobile het voorstel gekomen om een abonnement bij Ziggo of KPN af te sluiten, omdat die ook goedkoop een kabel kunnen leggen MAAR ER LIGT AL EEN KABEL.
HEEFT IEMAND EEN OPLOSSING? HELP!
Beste antwoord door Jeffrey87
Bekijk origineel