Het begon bij het afsluiten, de spullen kunnen niet naar een ander adres gestuurd worden dan het aansluitadres. Fijn als je iets van te voren wilt regelen terwijl je nog niet in die desbetreffende woning woont.
Daarna werd de aansluit datum door jullie zelf naar voren gehaald, waardoor de vorige bewoners deze actie lieten blokkeren.
Nu woon ik er, maar is de lijn geblokkeerd. Jullie verwijzen mij door naar de vorige eigenaren en hun huidige contract (kpn) en kpn verklaard dat hun van de lijn af zijn en dat deze vrij is. De bewoners zijn namelijk ook al verhuist.
Nou top dacht ik, jullie sturen een monteur om alles aan te sluiten. maar jawel, de lijn is dus nog wel geblokkeerd. deze monteur zou dit intern op gaan lossen. ik heb nog niks vernomen, wanneer hoor ik iets?????????
nu krijg ik een mail dat ik geen korting krijg omdat mijn mobiel en tmobile thuis op een ander adres staat. ja logisch, ik ben net verhuisd waar jullie dus van af weten. maar dat heb ik gelijk handmatig aangepast, dus wees welkom klantenkorting!!!!
Dus de vraag is, kunnen jullie mij nog helpen en heb ik binnen nu en een paar dagen internet en tv. Of moet ik alles maar weer terug sturen en naar een andere provider gaan???
Ik vind dit namelijk zeeeeeeer storend. ook omdat jullie in mails zeggen dat jullie gebeld hebben, maar ik heb geen gemiste oproepen?? heel raar dit!
Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineel