Dag T-mobile,
Ik ga in een woning wonen waar geen internetabonnement was en ik zit zelf ook aan niks vast, dan moet de levering toch snelle kunnen? Ik heb nu voor snellere aansluiting gekozen waarbij ik zelf mijn (niet bestaande) abonnement moet opzeggen. Als ik jullie tijdschema lees zou ik het nog eerder kunnen krijgen dan over twee weken. Heb ik hier gelijk in?
Ik ga in een woning wonen waar geen internetabonnement was en ik zit zelf ook aan niks vast, dan moet de levering toch snelle kunnen? Ik heb nu voor snellere aansluiting gekozen waarbij ik zelf mijn (niet bestaande) abonnement moet opzeggen. Als ik jullie tijdschema lees zou ik het nog eerder kunnen krijgen dan over twee weken. Heb ik hier gelijk in?
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je aanvraag! Wij staan ook te popelen en willen je ook het liefst zo snel mogelijk aansluiten.
Moderator edit: oude tekst weggehaald omdat de informatie niet meer juist is. Voor actuele informatie over de bedenktijd, check dit topic.
Mocht je nog vragen hebben of nog iets wilt aanpassen, laat het mij weten! Ik (en de Community uiteraard) staan voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.