Ik heb gisteren via de chat met iemand van T-mobile (Gerard) mijn verhuizing geregeld. Nu is dit in mijn t-mobile thuis zichtbaar als zijnde "in behandeling". Ik kan alleen niet zien wanneer er iets gaat veranderen. Mijn adres is nu al veranderd naar ons nieuwe adres, waar wij pas vanaf 16-07-2019 de sleutel van krijgen. De huidige woning moeten wij 19-07-2019 uit.
Wij zouden een bevestiging krijgen via de mail, maar die hebben wij nog niet ontvangen, dus we kunnen niet zien of het nu goed gaat.
Wij zouden een bevestiging krijgen via de mail, maar die hebben wij nog niet ontvangen, dus we kunnen niet zien of het nu goed gaat.
Bladzijde 1 / 1
Je hebt eerst 14 dagen bedenktijd voor er ĂŒberhaupt iets gedaan wordt.
Daarna als je Glasvezel hebt, moet je een afspraak maken met Guidion, deze afspraakmail ontvang je via mail.
Gaat het om DSL dan krijg je een brief met aansluitdatum, dit omdat je het aansluiten in de regel zelf kunt doen.
Het hele proces kun je hier vinden.
Hey @Markiemajax ,
Top dat we met je mee mogen verhuizen, hoezee! Ik wil graag de status van je verhuizing controleren. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan check ik het zo snel mogelijk!
Top dat we met je mee mogen verhuizen, hoezee! Ik wil graag de status van je verhuizing controleren. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan check ik het zo snel mogelijk!
Probeer al een week een verhuizing door te geven. In de chat werd ik om 20:00 al afgekapt terwijl het bijna rond was. Nu verhuis ik deze week al dus enige spoed is vereist. Klantenservice bellen heeft ook geen zin stond zoân 20 min in de wacht
Hi @c.bloemberg , ik zie dat het inmiddels gelukt is, helemaal goed! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast veel succes met overhuizen!
Goedemiddag,Â
Binnenkort ga ik verhuizen. Ik wil graag mijn abbonement in mijn huidige huis opzeggen en als het kan mijn abonnement mee verhuizen naar het nieuwe huis!
Graag hoor ik van u wat/hoe ik dat moet regelen!
Met vriendelijke groet,Â
Yamen
Hallo
Via de volgende link:Â
Hier staat alle benodigde informatie.
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.