Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing


Markiemajax
Ik heb gisteren via de chat met iemand van T-mobile (Gerard) mijn verhuizing geregeld. Nu is dit in mijn t-mobile thuis zichtbaar als zijnde "in behandeling". Ik kan alleen niet zien wanneer er iets gaat veranderen. Mijn adres is nu al veranderd naar ons nieuwe adres, waar wij pas vanaf 16-07-2019 de sleutel van krijgen. De huidige woning moeten wij 19-07-2019 uit.

Wij zouden een bevestiging krijgen via de mail, maar die hebben wij nog niet ontvangen, dus we kunnen niet zien of het nu goed gaat.

Beste antwoord door Glassertje

@Markiemajax Welkom op het forum.

Je hebt eerst 14 dagen bedenktijd voor er überhaupt iets gedaan wordt.

Daarna als je Glasvezel hebt, moet je een afspraak maken met Guidion, deze afspraakmail ontvang je via mail.

Gaat het om DSL dan krijg je een brief met aansluitdatum, dit omdat je het aansluiten in de regel zelf kunt doen.

Het hele proces kun je hier vinden.
Bekijk origineel

6 reacties

Glassertje
  • is een legendarische user
  • 890 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2019
@Markiemajax Welkom op het forum.

Je hebt eerst 14 dagen bedenktijd voor er überhaupt iets gedaan wordt.

Daarna als je Glasvezel hebt, moet je een afspraak maken met Guidion, deze afspraakmail ontvang je via mail.

Gaat het om DSL dan krijg je een brief met aansluitdatum, dit omdat je het aansluiten in de regel zelf kunt doen.

Het hele proces kun je hier vinden.

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 1 juli 2019
Hey @Markiemajax,

Top dat we met je mee mogen verhuizen, hoezee! 😄Ik wil graag de status van je verhuizing controleren. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan check ik het zo snel mogelijk!

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 juli 2019
Probeer al een week een verhuizing door te geven. In de chat werd ik om 20:00 al afgekapt terwijl het bijna rond was. Nu verhuis ik deze week al dus enige spoed is vereist. Klantenservice bellen heeft ook geen zin stond zo’n 20 min in de wacht

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 1 augustus 2019
Hi @c.bloemberg, ik zie dat het inmiddels gelukt is, helemaal goed! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast veel succes met overhuizen!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 mei 2024

Goedemiddag, 

Binnenkort ga ik verhuizen. Ik wil graag mijn abbonement in mijn huidige huis opzeggen en als het kan mijn abonnement mee verhuizen naar het nieuwe huis!

Graag hoor ik van u wat/hoe ik dat moet regelen!

Met vriendelijke groet, 

Yamen


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1311 reacties
  • 10 mei 2024

Hallo @Yamen ,

Via de volgende link: 

https://community.odido.nl/algemeen-538/ik-ga-verhuizen-wat-nu-276340

Hier staat alle benodigde informatie.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen