Skip to main content
Beantwoord

verhuizen en aansluiten?

  • 27 juni 2024
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi!

Wij gaan eind juli verhuizen naar een nieuwe woning, super fijn natuurlijk, maar nu moeten we internet afsluiten. Dit is nieuw voor ons, dus misschien is dit voor veel menen voor de hand liggend, maar wij hebben echt geen idee. Wij hebben een internet only abonnement afgesloten bij Odido en zelf heb ik een telefoon abonnement. 

Nu vraag ik me wat dingen af:

  1. we hebben aangegeven dat we de spullen op ons oude adres willen ontvangen, omdat we daar nog niet wonen natuurlijk, hoe zit dat met het instaleren op het nieuwe adres?
  2. vanaf wanneer gaat het abonnement in ? Ik zie nergens een startdatum staan of iets waar ik aanpassingen kon maken in de startdatum
  3. in mijn odido zie ik het abonnement niet meer terug, ik heb wel verschillende bevestigingsmails ontvangen, hoe zit dat? Heeft dat te maken dat het afgesloten is op een ander adres?

 

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @CMaas 

Je hebt een nieuwe glasvezel abonnement afgesloten voor je woning?

Je kan tijdens het bestellen een andere adres opgeven voor de bezorging van het installatiepakket maar het adres dat wordt aangesloten is dan gewoon het nieuwe adres.

Je krijgt een email van Odido om een afspraak te maken met een Guidion monteur voor de installatie en de datum waarop de monteur komt, start ook je abonnement.

Heb je het abonnement wel al gekoppeld aan je Odido account?

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21111 reacties
  • Antwoord
  • 27 juni 2024

Hallo @CMaas 

Je hebt een nieuwe glasvezel abonnement afgesloten voor je woning?

Je kan tijdens het bestellen een andere adres opgeven voor de bezorging van het installatiepakket maar het adres dat wordt aangesloten is dan gewoon het nieuwe adres.

Je krijgt een email van Odido om een afspraak te maken met een Guidion monteur voor de installatie en de datum waarop de monteur komt, start ook je abonnement.

Heb je het abonnement wel al gekoppeld aan je Odido account?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 juni 2024

Hi! 

Super bedankt voor de reactie!

Ik denk wel dat het een glasvezel abonnement is, deze wordt volgende week als he goed is gelegd bij ons nieuwe appartement. Fijn dat het nieuwe adres dan het juiste adres uiteindelijk is.

Ik weet niet goed hoe ik het nieuwe abonnement moet koppelen aan mijn odido, hij geeft namelijk een foutmelding als ik hem wil koppelen (hij blijft dan vast hangen op ons oude adres ivm toekomst verhuizing)

 

 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 28 juni 2024

Hi @CMaas, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat het koppelen nu nog niet lukt. Dit komt doordat de adressen van beide abonnementen gelijk moeten staan voor de abonnementen aan hetzelfde account gekoppeld kunnen worden. In dit geval zou dus eerst het adres van het mobiele abonnement op het nieuwe adres gezet moeten worden voordat het Internet abonnement hieraan gekoppeld kan worden. Mocht je in de tussentijd vragen hebben over je bestelling, laat het dan gerust weten. Ik kijk dit met liefde voor je na! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen