Skip to main content

Hoihoi,

Ik heb de verhuisdatum opgegeven voor deze week, maar ik verhuis pas definitief  eind van de maand (29ste).
Kan ik de datum ergens aanpassen?

 

Goedemiddag @Pluismuis, van harte welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Gefeliciteerd met jouw nieuwe woning! 🏡 Ik zie dat de plandatum op 5 januari 2024 staat. De wensdatum staat echter wel op deze week. Een wensdatum kan echter verschillen van een plandatum omdat de netbeheerder uiteindelijk beslist wanneer de lijn opengezet kan worden. Soms zijn daar bijvoorbeeld graafwerkzaamheden voor nodig of is het netwerk in de wijk nog niet gereedgemaakt. Bovendien moet de Glasvezel op locatie wel al definitief klaarstaan voor de eindgebruiker en als bijvoorbeeld een FTU nog ontbreekt (glasvezelaansluitpunt), kan er niet worden gehouden aan de vroegere wensdatum. Jammer genoeg kan ik de officiële plandatum zelf niet wijzigen voor je. 

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging van die laatste week tijdens je verhuizing een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!


Hartelijk dank voor uw reactie, en dank u :)

De planning staat inderdaad (helaas) pas 6 januari.
Alle kabels en alles zijn er in de woning (nieuwbouw). De plandatum is niet erg, dat is nu eenmaal zo - 't ging mij er om, dat ik de langere tijd zonder zou zitten, wat best lastig zou zijn hahaha

Ik gebruik inderdaad Odido mobiel, abonnementje 🙂 Zeer tevreden over, trouwens, dat mag ook gezegd worden :)

De voucher code, kan ik activeren op de "laatste” dag van de aansluiting in deze woning?


Hi @Pluismuis, fijn om te horen dat je erg tevreden bent over het mobiele abonnement. De vouchercode is zeven dagen geldig na het invoeren. Wanneer je die inzet, is aan jou. Alvast veel succes met verhuizen! 😄 


Na invoeren van de code 7 dagen geldig, dat is erg handig :D
Ik zou er graag gebruik van maken, als 't aanbod nog staat ^_^


Hi @Pluismuis, het aanbod is zeker nog geldig! Ik heb direct een vouchercode naar je toe gestuurd via een privébericht. 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel deze dan gerust in dit topic! 


Goedemiddag @Pluismuis, van harte welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Gefeliciteerd met jouw nieuwe woning! 🏡 Ik zie dat de plandatum op 5 januari 2024 staat. De wensdatum staat echter wel op deze week. Een wensdatum kan echter verschillen van een plandatum omdat de netbeheerder uiteindelijk beslist wanneer de lijn opengezet kan worden. Soms zijn daar bijvoorbeeld graafwerkzaamheden voor nodig of is het netwerk in de wijk nog niet gereedgemaakt. Bovendien moet de Glasvezel op locatie wel al definitief klaarstaan voor de eindgebruiker en als bijvoorbeeld een FTU nog ontbreekt (glasvezelaansluitpunt), kan er niet worden gehouden aan de vroegere wensdatum. Jammer genoeg kan ik de officiële plandatum zelf niet wijzigen voor je. 

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging van die laatste week tijdens je verhuizing een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

 

Super dank, aan jullie allemaal 😃 💐


Reageer