Skip to main content
Beantwoord

Verbinding

  • May 15, 2019
  • 3 reacties
  • 355 Bekeken

Alles perfect aangesloten maar nog steeds geen KPN verbinding denk. Graag een oplossing aub

Beste antwoord door Piotr

Hey @Nixon13,

Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt. Gelukkig zie ik dat alles in gang is gezet om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze technische dienst heeft de netwerkbeheerder aangestuurd. Je hoort nog van ons, hulp is aanstaande!

3 reacties

Pilovali
Forum|alt.badge.img+1
  • is een Top Poster
  • 1038 reacties
  • May 16, 2019
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

4G voor Thuis gaat gewoon via het mobiele netwerk van T-Mobile.
Wat is precies het probleem? Heb je je simkaart wel geactiveerd?

Groet,

Jaimy
  • Oud-medewerker
  • 3880 reacties
  • May 17, 2019
Hoi Nixon13,

Geen zorgen, wij gaan je hiermee helpen!

Ik zie dat dit om een Thuis-verbinding gaat en niet om 4gvt, dus ik zet 'm alvast even in de juiste map. Mijn lieve collega's van de Thuis-afdeling komen dan vanzelf langs om jou verder te helpen. ☺️

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • May 17, 2019
Hey @Nixon13,

Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt. Gelukkig zie ik dat alles in gang is gezet om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze technische dienst heeft de netwerkbeheerder aangestuurd. Je hoort nog van ons, hulp is aanstaande!