Skip to main content
Beantwoord

veilig online installatie

  • July 3, 2025
  • 6 reacties
  • 41 Bekeken

Ik wil veilig online activeren, maar ik krijg de melding: Kan router van Thuis veilig online niet detecteren. Ik ben verbonden met wifi. Wat moet ik doen?

Beste antwoord door adrianenrianne

Hoi ​@adrianenrianne, je kunt zeker de reset nu uitvoeren. Laat je ons weten of dit heeft geholpen? Wij staan voor je klaar! 

 

Probleem opgelost.

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • July 4, 2025

Hi ​@adrianenrianne, welkom op onze community! 

Dankjewel dat je dit laat weten, ik help je hier graag bij. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik het product opnieuw naar je modem sturen.

Als dat gedaan is, kun je daarna een factory reset van je modem uitvoeren door het resetknopje aan de achterkant ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden met een paperclip. Zodra het modem opnieuw is opgestart, zou je Thuis Veilig Online probleemloos moeten kunnen activeren. Laat je me weten als het is gelukt?


Scholleke
  • is een Top Poster
  • 42 reacties
  • July 4, 2025

@Tommie van Odido 

Dit blijft maar staan 

Gaat het met een reset wel lukken?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • July 4, 2025

Hi ​@adrianenrianne, welkom op onze community! 

Dankjewel dat je dit laat weten, ik help je hier graag bij. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik het product opnieuw naar je modem sturen.

Als dat gedaan is, kun je daarna een factory reset van je modem uitvoeren door het resetknopje aan de achterkant ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden met een paperclip. Zodra het modem opnieuw is opgestart, zou je Thuis Veilig Online probleemloos moeten kunnen activeren. Laat je me weten als het is gelukt?

de gevraagde gegevens heb ik ingevuld op mijn profiel


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • July 4, 2025

Hi ​@adrianenrianne, welkom op onze community! 

Dankjewel dat je dit laat weten, ik help je hier graag bij. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik het product opnieuw naar je modem sturen.

Als dat gedaan is, kun je daarna een factory reset van je modem uitvoeren door het resetknopje aan de achterkant ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden met een paperclip. Zodra het modem opnieuw is opgestart, zou je Thuis Veilig Online probleemloos moeten kunnen activeren. Laat je me weten als het is gelukt?

de gevraagde gegevens heb ik ingevuld op mijn profiel

kan ik dan nu de reset uitvoeren?


Ishana van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Moderator
  • 2447 reacties
  • July 6, 2025

Hoi ​@adrianenrianne, je kunt zeker de reset nu uitvoeren. Laat je ons weten of dit heeft geholpen? Wij staan voor je klaar! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • July 7, 2025

Hoi ​@adrianenrianne, je kunt zeker de reset nu uitvoeren. Laat je ons weten of dit heeft geholpen? Wij staan voor je klaar! 

 

Probleem opgelost.