Skip to main content

Ik heb de 29ste internet en tv thuis besteld. Het zou thuis bezorgs worden en geinstalleerd. Tot op hede heb ik helemaal niks gehoord van odido en ook niks binnen gekregen. 
afgelopen vrijdag heb ik odido gebeld en vertelde ze mij ‘wat raar want je abo is wel al gestart’ alleen kon ze niet zien wanneer het nou wel bezorgd gaat worden. Duurt dit altijd zo lang? En dat je niks van odido hoort.

Hi @Fleurruis, goed dat je dit checkt en van harte welkom! Als er onduidelijkheden zijn over de oplevering van die nieuwe Glasvezel abonnement dan geef ik graag wat meer uitleg. Ik heb je abonnement direct bekeken en ik zie dat wij momenteel nog wachten op Open Dutch Fiber die de patch (aansluiting) in de wijkcentrale moet doen. Tot dit is gedaan, sturen wij geen installatiemonteur of apparatuur naar je toe. Wil je weten waar Open Dutch Fiber momenteel op wacht? Dan kan je altijd eens bellen met 088-1633633. Zij controleren dit graag! Wij wachten aan deze kant tot wij groen licht krijgen van de beheerder. Is dat het geval, dan zijn wij aan de beurt en sturen wij het pakket en Guidion voor de binnenshuis installatie. Super bedankt voor je geduld zover!

Reageer