Skip to main content

Gewoon ter info. Vandaag zou de Guidion monteur komen. Afspraak 7 november tussen 08 - 12 uur. Gisteren rond 20:12 uur sms ‘monteur komt om 11:59, dit kan een 1 uur in of uitlopen’. Dus monteur komt 7 nov tussen 11-13 uur.  Geen monteur in dit tijd blok. Om 13:22 een sms we hebben een kleine vertraging de monteur komt om 21:30 ( 495 min later ). Guidion gebeld “ja de planning is wat lastig” de monteur belt u zo. Inderdaad monteur belt ‘O u kunt om 21:30 niet’?. Wat komt u uit?. Ik zeg morgenochtend ben ik beschikbaar, dat wordt moeilijk, hoor ik. Nu zaterdag tussen 9-10 uur.  We  gaan het zien, 

Hi @iko, heel goed dat je deelt! Dit is zeker niet de bedoeling, afspraak is afspraak. Er kan ooit een keer iets tussenkomen, maar deze flexibiliteit is wel erg breed genomen. Sorry hiervoor! Ik ga Guidion meteen informeren, want dit is niet de normale gang van zaken. Wil je mij laten weten hoe de afspraak zaterdag verloopt? Anders pak ik dit meteen verder voor je op. Natuurlijk duim ik mee dat alles goed gaat!

Bedankt voor je reactie.

Er is geen man over boord.  Ik ga er vanuit dat alles goed gaat. Ik koppel zeker terug hoe het Zaterdag loopt. Waar ik het meest over verbaasd was is de reactie op dat ik 21:30 niet thuis was.  Als alles OK is zaterdag, kom ik heel snel terug om mijn eigen modem aan te melden. 

Helemaal goed @iko, dan zijn we er zeker voor je!

Hier vandaag monteur ook niet geweest ????

Hi @iko, heel goed dat je deelt! Dit is zeker niet de bedoeling, afspraak is afspraak. Er kan ooit een keer iets tussenkomen, maar deze flexibiliteit is wel erg breed genomen. Sorry hiervoor! Ik ga Guidion meteen informeren, want dit is niet de normale gang van zaken. Wil je mij laten weten hoe de afspraak zaterdag verloopt? Anders pak ik dit meteen verder voor je op. Natuurlijk duim ik mee dat alles goed gaat!

8 nov 2024 - 22:08 sms monteur komt 11:55 afspraak kan 1 uur in of uitlopen??? Dus wederom tussen 11 - 13 uur. De afspraak was 09 uur i.v.m mijn agenda. Geen belletje of dit uitkomt. Wat een arrogantie. 

Zojuist even met Guidion gebeld. Hoe het nu precies zit, omdat ik niet de gehele dag braaf gaat zitten wachten tot het Guidion uitkomt om een keer langs te komen. Gevraagd waarom de afspraak ik persoonlijk met de monteur had nl 9-10 uur vandaag niet kan doorgaan. “Een monteur kan nooit zo'n exacte afspraak maken. u staat in de planning voor 8-12”???? Uitgelegd dat ik daar niets van weet en dat de sms van gisteren avond aangeeft 11:55 uur +/- 1 uur. “Ja dat is toch ochtend”. Uitgelegd dat 13 uur 's-middags is en ik dus al 3 uur langer moet thuis blijven. “Maar wat wilt u dat ik doe”, simpel gewoon aan de afspraak houden zeg ik. Ik wil niet ‘doom’ denken maar als 13 uur niet wordt gehaald blijf ik niet thuis en na 17 uur wil ik geen monteur meer over de vloer die dan pas zijn werk moet beginnen en zeker niet om 21:30 zoals afgelopen donderdag werd gepland.  Ik hoop dat Guidion begrijp dat veel mensen tussen 16-18 koken en eten en andere zaken hebben dan ‘wachten op’

Hallo @iko 

Ik had laatst ook een afspraak tussen 08:00 en 12:00, een dag voordat hij kwam kreeg ik een sms dat hij ongeveer om half 11 kwam. Toen hij er om 12:00 nog niet was belde ik naar Guidion om te vragen of de monteur nog kwam.

Monteur was wel al de hele dag op pad maar het duurde langer bij klanten, bij 1 klant zelfs 2 uur daarom was er vertraging en kwam hij uiteindelijk om half 2.

Hallo @iko 

Ik had laatst ook een afspraak tussen 08:00 en 12:00, een dag voordat hij kwam kreeg ik een sms dat hij ongeveer om half 11 kwam. Toen hij er om 12:00 nog niet was belde ik naar Guidion om te vragen of de monteur nog kwam.

Monteur was wel al de hele dag op pad maar het duurde langer bij klanten, bij 1 klant zelfs 2 uur daarom was er vertraging en kwam hij uiteindelijk om half 2.

Donderdag hier precies het zelfde, alleen kreeg ik een sms dat hij om 21:30 wilde komen???. Natuurlijk afgebeld. Daarna een gesprek met de monteur zelf, afspraak vandaag 9-10. Niet dus. Lees hierboven. Laatste sms gister avond  morgen 9/11 om11:55 met een speling van +/- 1 uur. Dus 11-13 uur. Het is nu 12:06 nog 54 minuten en dan ga ik boodschappen doen.  Dit soort zaken irriteren mij mateloos. Ik hoop dat Odido snapt dat de 30 dagen bedenktijd pas ingaan als het product fysiek is opgeleverd. 

@iko 

Het is 14 dagen bedenktijd, deze gaat in wanneer de router is aangesloten en werkt.

Ik zou zelf ook liever afzien van een monteur om 21:30 maar mijn verhaal was meer om aan te geven dat er soms vertraging kan ontstaan. Hopelijk komt de monteur nog op tijd langs 

Monteur geweest, Alles OK

Reageer