Ik heb zojuist een nieuw T-Mobile thuis (internet 750 + TV) abonnement aangevraagd en een T-Mobile Thuis account aangemaakt. Op de website staat echter aangegeven dat de overstapservice na de bestelling geregeld moet worden en binnen 3 dagen. Tevens staat er in de instructies aangegeven dat dit onder het kopje overstappen moet. Echter is dit kopje nergens te vinden? Wat moet ik nu doen?
Bladzijde 1 / 1
Hi kipzes,
Wat een onwijs lekkere naam heb jij op onze Community, ik krijg spontaan trek in 6 kipnuggets van de Mc Donald's.
Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad wat betreft het overstappen. Ik heb het direct voor je nagekeken: de overstap staat netjes voor je klaar. Leuk dat je bij T-Mobile Thuis klant wordt. Alvast een warm welkom. Mocht je nog vragen hebben over je internet, TV of abonnement: ik sta voor je klaar!
Wat een onwijs lekkere naam heb jij op onze Community, ik krijg spontaan trek in 6 kipnuggets van de Mc Donald's.
Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad wat betreft het overstappen. Ik heb het direct voor je nagekeken: de overstap staat netjes voor je klaar. Leuk dat je bij T-Mobile Thuis klant wordt. Alvast een warm welkom. Mocht je nog vragen hebben over je internet, TV of abonnement: ik sta voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.