Op 9-11-2018 heb ik een t-mobile thuis abonnement aangevraagd. Nou liep mijn huidige provider binnenkort af. Nou begrijp ik dat t-mobile pas een lijn kan aansluiten als de verbinding vrij is echter 2 Januari is echt onaceptabel.
Op 5 december zou er een monteur komen die is nooit gekomen en ik ben niet op de hoogte gebracht van annulering. Hier heb ik zelf achter moeten komen. Ik begrijp dat de oude provider er eerst af moet voordat t-mobile kan aansluiten, echter normaal gaat de 1 eraf en de andere erop binnen 1 dag.
Het pakket met modem is al een tijdje binnen. Deze heb ik nu maar zelf aangesloten om te hopen dat er signaal binnen komt echter dat komt er niet en niemand die mij op de hoogte brengt!
Het lijkt mij niet zo moeilijk een monteur te sturen naar de verdeelkast en de patchkabel erin te stoppen ?
Ik heb een vriendin die net is bevallen en ik weiger nu langer te gaan wachten op mijn verbinding. De klantenservice doet zijn standaard verhaal wat is opgedragen vanuit het script en kan zogenaamd niks doen.
Als het deze week (tot 28-12-2018) nog steeds niet is geregeld mag t-mobile thuis het modem persoonlijk bij mij ophalen en ga ik naar een ander! (monteur staat gepland op 2 januari maar ik krijg weer smsjes om een afspraak in te plannen) die is toch al gepland voor 2 januari?
Graag een oplossing....
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel