Skip to main content
• We bellen elke dag minstens 30 minuten met de helpdesk, maar komen niet verder.

• We worden elke keer beloofd terug te worden gebeld, maar dat is nog nooit gebeurd.

• Niemand kan zegen wat er aan de hand is of hoe lang het gaat duren

• We hebben inmiddels >50X met de helpdesk T-mobile gebeld en > 20X met die van Regefiber

• We denken dat we geen alternatief hebben, omdat in onze buurt alleen glasvezel aanwezig is en we al een contract hebben

• Ale buren hebben binnen een week internet via KPN

• T-mobile – wat is er aan de hand? We zijn de hele dag bereikbaar. julle hebben onze mobiele nummers (klantnummer AAG44959)

• Heeft iemand tips voor ons hoe we dit moeten aanpakken?
Hoi Pieterjangarsen,



Ik zie dat je dit topic dubbel hebt geplaatst. Dat was vast niet de bedoeling. Ik heb in jouw andere topic antwoord gegeven.



Om het overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.