Skip to main content
Beantwoord

T-mobile laat ons al 14 weken wachten op internet en blijft niks communiceren. We zitten met de hand

  • 7 september 2017
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

• We bellen elke dag minstens 30 minuten met de helpdesk, maar komen niet verder.
• We worden elke keer beloofd terug te worden gebeld, maar dat is nog nooit gebeurd.
• Niemand kan zegen wat er aan de hand is of hoe lang het gaat duren
• We hebben inmiddels >50X met de helpdesk T-mobile gebeld en > 20X met die van Regefiber
• We denken dat we geen alternatief hebben, omdat in onze buurt alleen glasvezel aanwezig is en we al een contract hebben
• Ale buren hebben binnen een week internet via KPN
• T-mobile – wat is er aan de hand? We zijn de hele dag bereikbaar. julle hebben onze mobiele nummers (klantnummer AAG44959)
• Heeft iemand tips voor ons hoe we dit moeten aanpakken?

Beste antwoord door Sander

Hoi Pieterjangarsen,

Ik zie dat je dit topic dubbel hebt geplaatst. Dat was vast niet de bedoeling. Ik heb in jouw andere topic antwoord gegeven.

Om het overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.
Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 8 september 2017
Hoi Pieterjangarsen,

Ik zie dat je dit topic dubbel hebt geplaatst. Dat was vast niet de bedoeling. Ik heb in jouw andere topic antwoord gegeven.

Om het overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen