Tot mijn grote verbazing kreeg ik een bericht van T mobile dat mijn aansluiting nu zou moeten werken en dat ze dus de overstap vanuit ziggo hebben afgesloten.
Ik heb echter nog helemaal geen KPN aansluiting omdat die niet fysiek in ons huis aanwezig was. De overdracht had dus helemaal nog niet moeten plaatsvinden.
Nu heb ik dus geen internet meer en dat is in de huidige tijd een groot probleem.
Ik hoor graag zo spoedig mogelijk hoe dit kan worden teruggedraaid zodat ik in ieder geval internet behoud!
Bladzijde 1 / 1
Hi Dettmers, oei dat lijkt dan inderdaad niet helemaal lekker te lopen. Maar wees gerust, vaak is de monteur van de netbeheerder snel weer ter plaatse! Als je mij via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.