Skip to main content

T 54 internet lampje blijft rood

Nieuw abonnement bij Odido. Sinds gister probeer ik mijn modem T54 te installeren, volgens de aanwijzingen. Internet lampje op rood  Tig keer stekker eruit en opnieuw opgestart. Gereset met paperclip. Een hele dag van de stroom af, vandaag weer geprobeerd. Zelfde probleem. Alle andere lampjes op groen, maar internet lampje blijft rood. Geen storingen op mijn postcode. Dusss.

Wat kan ik nog doen om internet aan de praat te krijgen?

Uitgelichte reactie

24 maart 2025

Hallo ​@Floor59 

Gaat dit om een DSL aansluiting? Zou je dan eens een foto kunnen delen van de installatie inclusief het aansluitpunt?

13 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20588 reacties
  • 24 maart 2025

Hallo ​@Floor59 

Gaat dit om een DSL aansluiting? Zou je dan eens een foto kunnen delen van de installatie inclusief het aansluitpunt?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 maart 2025

Cad6 kastje met DSL aansluiting idd.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20588 reacties
  • 25 maart 2025

@Floor59 

Heb je ook een foto van het aansluitpunt? En is dit het enigste aansluitpunt in huis of heb je nog een KPN ISRA in de meterkast bijvoorbeeld?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 maart 2025

Dit is het enige aansluitpunt id woning

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20588 reacties
  • 25 maart 2025
Waqqas schreef:

@Floor59 

Heb je ook een foto van het aansluitpunt? En is dit het enigste aansluitpunt in huis of heb je nog een KPN ISRA in de meterkast bijvoorbeeld?

@Floor59 

Ergens in je woning zou je toch wel iets van bovenstaande moeten zien..

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 maart 2025

Ik heb binnen verder niets. Er is een KP.N kastje buiten. Het betreft een internet aansluiting op een camping:)

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20588 reacties
  • 26 maart 2025

@Floor59 

De lijn hoort wel al actief te zijn?

De kabel die vanaf het KPN kastje naar jouw camper gaat heeft als het goed is 2 aderparen, rood blauw en oranje wit? Probeer de andere eens als dat kan.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 26 maart 2025

Ja, al meer dan n week actief. Heeft idd 2 aderparen. Morgen komt er fysieke hulp. Hopelijk kunnen deze het oplossen. Fingers crossed! Bedankt voor het meedenken:)

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 27 maart 2025

Probleem nog niet opgelost. Monteur gaf aan alleen verstand te hebben v glasvezel.  

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20588 reacties
  • 27 maart 2025

@Floor59 

Kan je zelf eens aan jouw zijde het andere aderpaar aansluiten?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 27 maart 2025

Dat heeft de monteur gedaan, maar dat had niet het gewenste resultaat. Hierna wist ie het niet meer.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20588 reacties
  • 27 maart 2025

@Floor59 

Dan zal KPN moeten komen om eea buiten te controleren.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4124 reacties
  • 28 maart 2025

Allereerst nogmaals van harte welkom bij Odido en op onze community! ​@Floor59 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en een topic opent. Het is fijn om te lezen dat ​@Waqqas met je meedenkt en dat er al het een en ander ingang is gezet (ik lees over een monteur). Uiteraard zorg ik er graag voor dat je online bent, zodat je van onze diensten kan genieten. Ik help je graag verder! 

Ik heb direct gekeken. Echter, kan ik op basis van de postcode/huisnummer in je community profiel geen abonnement vinden. Wil je dit nog eens nagaan? 

Laat je het weten als je zover bent? Dan kijk ik direct opnieuw met je mee. Ik sta voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen