Ik heb gisteren een abonnement bij T-mobile thuis afgesloten aan de deur. Misschien was dat niet zo slim, maar er was legitimatie en een mooie actie. Nu kan ik mijn abonnement bij Ziggo niet opzeggen dus moest ik cancellen. Het abonnement is niet bekend bij T-mobile. Weten jullie van deze deuractie in Den Haag? En hoe kan ik cancellen?
Sluit T-mobile abonnementen af aan de deur?
Beste antwoord door Sander
Hi
Ik kan je geruststellen! In bepaalde regio's hebben wij verkopers die langs de deur gaan om hen een aanbod te doen. In jouw regio hebben we namelijk zojuist ons eigen netwerk aangelegd en wij zijn hier erg trots op en willen dit aan iedereen laten weten. De verkopers hebben inderdaad met jou een aanvraag geplaatst. Soms duurt dit even voordat deze doorkomt en zichtbaar is bij de klantenservice. Dat is inmiddels gebeurd en ik heb deze teruggevonden.
Ik wil je natuurlijk graag behouden, zodat je binnenkort van ons splinternieuwe en supersnelle internet gebruik kan maken. Glasvezel heeft de toekomst! Ik wil je natuurlijk ook niet met dubbele kosten opzadelen, dus ik heb twee opties:
- Ik kan de startdatum van het abonnement aanpassen naar de datum dat je buiten contract bent bij Ziggo. Ik kan dan ook meteen de overstapservice voor je aanvragen, zodat je geen omkijken meer hebt naar het oude abonnement.
- Ik kan de aanvraag voor je stopzetten.
Ik hoor graag wat ik voor je kan betekenen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.