Beantwoord

Sinds 28 juni glasvezelmodel in huis, maar eind oktober nog steeds geen internet

  • 19 October 2023
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik woon in Bos en Lommer in Amsterdam en daar is glasvezel van ODF geïnstalleerd. Ik heb op 28 juni de modem van T-Mobile/Odido ontvangen. Er is 2x een Gideon monteur langsgekomen, maar die kon niet verder, omdat er een rood lampje op het ONT kastje staat bij LOS.

Ik ben nu elke week met de helpdesk aan het bellen, maar elke keer wordt er weer een ticket of iets anders aangemaakt en moet ik geduld hebben. Dit duurt nu al een paar maanden en er gebeurt helemaal niks.

  • Hebben anderen hier ook last van?
  • Wanneer wordt dit opgelost?
icon

Beste antwoord door CnJn 30 October 2023, 22:33

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @CnJn, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je al contact gezocht hebt met onze klantenservice en dat ze uitvraag gedaan hebben bij ODF. Hopelijk wordt er snel een monteur aangestuurt!

Beste Tommie,

We zijn nu weer 4 dagen verder en er is nog niks gebeurd, net zoals de laatste maanden. Ik heb van de klantenservice steeds een vergelijkbaar antwoord gehad als dat jij me nu stuurt. Wanneer wordt dit probleem aangepakt en geëscaleerd, zodat er een oplossing komt na al die maanden? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @CnJn, we wachten nog steeds op een terugkoppeling van de onderaannemer. Zodra wij die gehad hebben zullen we dit doorgeven! 

Beste Tommie,

We zijn ondertussen een week verder. Wanneer gaat de onderaannemer een antwoord geven? Stel dat de onderaannemer een antwoord stuurt, is het probleem dan opgelost of wordt er dan pas naar dit probleem gekeken?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @CnJn, het duurt inderdaad erg lang. Ik heb onze glasvezelafdeling verzocht om dit nogmaals met spoed door te zetten. Ze gaan je ook opbellen met meer informatie. Dit zal waarschijnlijk maandag gebeuren, hopelijk kunnen zij je wat meer infromatie hierover geven! 

Beste Tommie,

Je collega heeft me net gebeld en me de situatie uitgelegd. Bedankt hiervoor. ODF huurt een aannemer in (iets van Allink). Deze aannemer is slecht te bereiken en lijkt niet echt haast te maken...

Hey @CnJn, het duurt inderdaad erg lang. Ik heb onze glasvezelafdeling verzocht om dit nogmaals met spoed door te zetten. Ze gaan je ook opbellen met meer informatie. Dit zal waarschijnlijk maandag gebeuren, hopelijk kunnen zij je wat meer infromatie hierover geven! 

 

Vanmiddag heeft iemand van de aannemer gebeld is die is vanavond om 21:20 langsgekomen (ik heb aangegeven dat hij zo laat mocht langskomen). De aansluiting bleek in de centrale niet te zijn gepatched. Hij heeft dit gedaan en de verbinding werkt. Ik ben blij dat dit na al die maanden uiteindelijk gelukt is en het bleek een eenvoudige oplossing te zijn.

Reageer