Ik heb een mail voor terugsturen modem
maar de QR code in de link in de mail werkt niet
ik heb hier over gebeld (heel lang in de wachtrij …)
en de persoon heeft aangegeven te zien dat de eerste mail 3 maanden geleden was gestuurd maar mijn abbonement was tot 3 weken geleden , en ook dat kon hij zien
de persoon kon ook zien dat de lnk was verlopen maar kon niks doen
zou een melding maken bij technische dienst
maar nu krijg ik nog steeds mail dat ik moet terugsturen
en nu dus een mail dat ik een boete krijg …
bellen helpt niet want “helaas bla bla bla ...”
alle andere vormen van communicatie (chat forum etc.) eindigen in bellen ...
hoe kan ik een reactie krijgen dat ik kan zien dat jullie mijn probleem begrepen hebben en naar een oplossing gaan zoeken ?
heb de doos hier nu al ruim een week klaar staan voor terugsturen
in IEDERE mail staat weer een verlopen QR code …
heb net weer een half uur in de wachtrij gestaan …
ik kan alleen s’avonds of in het weekend bellen (moet ook gewoon werken), maar dan hebebn jullie geen capaciteit ..