Hi,
Als ik alles op de website goed heb gelezen treedt het contract, en daarmee de levering, pas in werking na de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen.
Dit betekent dus dat je niet de mogelijkheid hebt om tijdens de bedenktermijn de internetverbinding te 'testen'.
Wat nu als de daadwerkelijk geleverde internetsnelheid tegenvalt? Is het dan nog mogelijk om het contract op te zeggen?
Groeten,
CJ Scholten
Beantwoord
Proeftermijn ivm werkelijke snelheid
Beste antwoord door Brian
Hi @CJ Scholten , in alle eerlijkheid, met DSL kan de snelheid wel veranderen in de loop van de tijd, mocht deze om één of andere reden na bijvoorbeeld een half jaar gezakt zijn dan kan je altijd je abonnement verlagen naar een stap lager, bijvoorbeeld naar 50 Mbps of je huidige snelheid houden zodat je een hogere snelheid haalt maar dit zal dan niet het maximum zijn. Als je de snelheid op dit moment kan kiezen dan betekent dit dat we de snelheid ook aan kunnen bieden, ik kan eventueel voor je nakijken wat de exacte snelheid op dit moment is. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met de postcode en het huisnummer.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.