Beantwoord
overstappen vanaf Telfort
Hallo, ik zou 'zorgeloos' kunnen overstappen van Telfort naar T-mobile Thuis. Nu krijg ik direct de mail dat de overstap niet is geaccepteerd. De gegevens zouden niet kloppen:
" Helaas is je aanvraag voor het opzeggen van je abonnement(en) door je huidige aanbieder niet geaccepteerd. De gegevens die je hebt doorgegeven kloppen niet met de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder. "
Dat vind ik raar. Welke gegevens zouden dan niet kloppen?
Hebben anderen dit ook en klopt het proces dat T-mobile vraagt en Telfort nodig heeft gewoon niet?
" Helaas is je aanvraag voor het opzeggen van je abonnement(en) door je huidige aanbieder niet geaccepteerd. De gegevens die je hebt doorgegeven kloppen niet met de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder. "
Dat vind ik raar. Welke gegevens zouden dan niet kloppen?
Hebben anderen dit ook en klopt het proces dat T-mobile vraagt en Telfort nodig heeft gewoon niet?
Beste antwoord door MelisaTMT
Hi @Tvofferen , van harte welkom bij T-Mobile Thuis en op onze Community! Goed dat je deze vraag stelt. Ik heb het zojuist voor je nagekeken, en zo te zien is de Overstapservice inderdaad niet goed gegaan. Dit komt doordat wij niet alle juiste gegevens hebben doorgekregen om jouw huidige provider op te zeggen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het klantnummer van je huidige provider. Ik heb ook direct voor je uitgezocht of we dit opnieuw voor je kunnen regelen, maar dat is nu niet meer mogelijk. Wat je nu het beste kunt doen is zelf contact opnemen met jouw huidige provider om het abonnement op te zeggen. Da's ook zo gepiept! Laat het ons vooral weten als we nog wat voor je kunnen doen. We staan altijd voor je klaar! 💪🏼
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.