Dag,
In november rond Black Friday heb ik bij jullie een internet + TV abonnement afgesloten. Hiervoor was ik klant bij Ziggo. Ik heb gebruik gemaakt van de cashback actie bij Breedbandwinkel.nl. Hierbij heb ik aangegeven graag gebruik te maken van de overstapservice. Hiervan heb ik bevestiging gehad.
Daarna is er vanuit jullie partner Guidion contact opgenomen om een moment in te plannen met de monteur en deze heeft 23 december alles netjes aangesloten, waardoor ik nu internet van Odido ipv Ziggo hebben. Tot hier alles top!
Hierna ben ik gaan kijken hoe het zit met TV en ben ik erachter gekomen dat er waarschijnlijk wat misgegaan is in het overstap proces. Ik besefte namelijk dat ik nooit een email over het maken van een account o.i.d. van jullie heb gehad. Ik heb geprobeerd zelf een account aan te maken op jullie website en vanuit daar het abonnement te koppelen, maar de bevestigingscode via email voor het koppelen komt nooit aan. Ik ben onder de impressie dat er iets niet klopt met mijn emailadres aan jullie kant, maar toch heb ik afgelopen week wel emails over een klantenonderzoek van jullie ontvangen.
Nu ik wat beter ben gaan kijken zie ik ook dat mijn Ziggo abonnement nooit stopgezet lijkt te zijn. Mogelijk dat jullie me hier emails over hebben proberen te sturen voor een contractnummer o.i.d., maar deze heb ik dus niet gezien. Ik ben hierover ook niet gebeld. Hierdoor betaal ik nu dus voor twee abonnementen.
Ik heb op 24 december over het koppelprobleem een vraag bij jullie ingediend onder kenmerk 75158132/2024-12-24 12:02:44 maar nog geen reactie gehad. Nu ook blijkt dat er wat mis gegaan is met Ziggo wil ik het via deze weg proberen.
Ik heb dus emails van Breedbandwinkel en jullie ontvangen, maar krijg mijn abonnement niet aan een account gekoppeld en heb geen andere communicatie over de overstap vanuit jullie gehad via email, waardoor het nu lijkt dat ik dubbele kosten maak. Zou iemand mee kunnen kijken?
Mvg,
Tom