Skip to main content

Normaal gesproken ben ik niet iemand die klachten deelt of lang blijft stilstaan bij problemen, maar de overstap naar T-Mobile is alles behalve soepel verlopen. Ik heb al vaker contact gezocht met T-Mobile (sinds ik vanaf 28-02-2023 klant ben), dan met XS4ALL in meer dan 10 jaar tijd …

Allereerst heb ik na installatiedatum ruim 4 dagen geen tv gehad, omdat de tv-box niet werkte. Ik heb dagelijks gebeld, maar werd van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kreeg ik na dagen het bericht dat het oplossen van dit probleem weken kon gaan duren?!?!?! Ik heb uiteindelijk zelf maar een vervangende tv-box laten opsturen (dit had T-Mobile ook zelf op dag 1 kunnen bedenken) en uiteindelijk was het probleem opgelost.

Uiteraard (?) werd de 2e tv-box 'gewoon’ in rekening gebracht, dus ook daar moest ik weer achteraan. Het gaat me niet om de 5,- euro maar het ging me inmiddels wel om het principe. Weer gebeld met de klantenservice en na een half uur was ook dit weer geregeld. 

En dan krijg je vandaag een mail dat de tv-box niet op tijd is teruggestuurd, terwijl deze ruim op tijd door jullie is ontvangen. Blijkbaar doet T-Mobile meer dan een week om dit te verwerken, maar worden wel e-mails met boetes (90,-) verstuurd.

Dit is volgens mij niet zoals je met klanten om moet gaan!!!

Hoi @Mekcub, welkom op onze Community!

Uiteraard ben ik meteen voor je gaan kijken. Het pakket wordt bij VCK ontvangen en retour gemeld. Het duurt maximaal 6 werkdagen na ontvangst bij VCK voordat de retour verwerkt is. Ons systeem houd acht dagen vast en dan verzend hij automatisch de e-mail over de boete die in rekening wordt gebracht als het door VCK nog niet verwerkt is. Als het goed is heb je vandaag ook een e-mail gehad dat al het apparatuur netjes in teruggestuurd. De e-mail van de boete kan je als niet verzonden beschouwen, alles is nu verwerkt in beide systemen. Ik wens je nog een prettige dag!😊

 


Hoi @Mekcub, welkom op onze Community!

Uiteraard ben ik meteen voor je gaan kijken. Het pakket wordt bij VCK ontvangen en retour gemeld. Het duurt maximaal 6 werkdagen na ontvangst bij VCK voordat de retour verwerkt is. Ons systeem houd acht dagen vast en dan verzend hij automatisch de e-mail over de boete die in rekening wordt gebracht als het door VCK nog niet verwerkt is. Als het goed is heb je vandaag ook een e-mail gehad dat al het apparatuur netjes in teruggestuurd. De e-mail van de boete kan je als niet verzonden beschouwen, alles is nu verwerkt in beide systemen. Ik wens je nog een prettige dag!😊

 

 

En het is weer geregeld, waarvoor dank, uiteindelijk is dat ook niet het probleem … 


Reageer