Hi @jhouwen, wat leuk dat je bent overgestapt naar Glasvezel! Als je een ouder modem hebt, kunnen we deze zeker omwisselen voor een nieuw modem. Momenteel hebben we geen Zyxel T-56 meer op voorraad en komt naar verwachting eind november weer op voorraad. Wel hebben we nu nog de Zyxel T-54. Deze is overigens hetzelfde als de T-56, het enige verschil is dat de T-56 een fiber only modem is en de T-54 ook een DSL poort op het modem heeft. Kan ik de T-54 dan voor je bestellen of wil je toch wachten voor de T-56? De Mediabox kan ik ook zeker voor je aanvragen.
Wil je daarnaast ook je communityprofiel aanvullen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer waar het contract op staat? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en dit voor je in orde maken!
Hoi Demi,
Dankjewel voor je reactie. Wat fijn dat de mediabox aangevraagd kan worden. Tot eind november geduld hebben gaat nog wel lukken, dus ik zou graag op de T-56 wachten. Ik zal ook het profiel aanvullen.
Dank voor je hulp en service!
@Demi van Odido, is het gelukt met het de gegevens? Als het goed is staat het abonnement op de naam van mijn vriendin.
Met vriendelijke groet,
Julian
Hey @jhouwen, de geboortedatum komt niet overeen met het abonnement, ik gok omdat het die van je vriendin is. Zou je die nog willen wijzigen? Dan zal ik het voor je regelen!
@Tommie van Odido, ik heb de geboortedatum is aangepast! Dank!
Bedankt @jhouwen, ik heb je een Mediabox en T-56 opgestuurd! Het oude apparatuur hoeft ook niet meer retour, die kun je inleveren bij een recyclepunt. Alvast veel plezier ermee.
@Tommie van Odido ,
Heel fijn! Dank voor de service