Goedemiddag,
Ik heb wat hulp nodig. Eind vorig jaar heb ik glasvezel aangevraagd, de ingangsdatum is 3 februari. Echter heb ik sinds begin deze week geen internet. Ik heb navraag gedaan bij mijn vorige provider Solcon, zij melde het volgende:
Het lijkt er in dit geval op dat Odido de lijn al heeft overgenomen voordat de opzegging daadwerkelijk voltooid is.
Wij kunnen op dit moment de lijn niet meer terugnemen zonder nieuwe aanvraag te doen. Ik wil u aanraden om contact met Odido op te nemen zodat zij eerder kunnen leveren en u niet te lang zonder internet zit.
Ik heb het paket met het modem en de router zelf aangesloten maar de router werk niet en blijft knipperen.
ook het wifi netwerk van deze router komt niet online en kan ik niet mee verbinden.
Ook met de vorige router van solcon heb ik geen internet (fritzbox ingesteld op odido instellingen)
Mijn vraag is of hier naar gekeken kan worden, wat is er mis gegaan? En hoe kan ik er voor zorgen dat ik niet de rest van de week zonder internet zit.