Beste Community,
Op donderdag 9 maart heb ik een bestelling geplaatst voor een glasvezel internetverbinding voor in mijn nieuwe woning en heb ik te horen gekregen dat er wordt verwacht dat de aansluiting rond maart/april geplaatst zal kunnen worden. Nu zal ik aan het einde van de dag mijn appartement betrekken, en wou ik graag vragen of er een T-Mobile medewerker is die misschien over meer informatie met betrekking tot de status van mijn bestelling beschikt en mij mogelijk een specifiekere tijdsindicatie kan geven van wanneer ik werkend internet zal hebben. Woensdag moet ik namelijk weer aan het werk, en omdat ik 4 dagen per week vanuit huis werk, zou het wel fijn zijn als ik mijn laptop kan aansluiten aan mijn thuisnetwerk en gebruik kan maken van een stabiele internetverbinding.
Ik ben bij het afsluiten van het glasvezelcontract ook overgestapt naar een sim only abonnement van Tele2 omdat mijn huidige abonnement was afgelopen en om gebruik te kunnen maken van het klantvoordeel, en ik weet dat het mogelijk is om met gebruik van een mobiele hotspot mijn laptop te verbinden met het internet, maar ik realiseerde me dat ik een iPhone 11 heb die geen gebruik kan maken van 5g, en de verbinding die op deze manier tot stand zou komen dus gelimiteerd is tot slechts 150mb/s. Ik vrees dan ook dat deze verbinding niet stabiel genoeg zou zijn, en ik zou het erg zonde vinden om al mijn mobiele data hier aan op te maken aangezien ik normaliter geen unlimited databundel nodig heb, of hoge extra kosten zou moeten maken voor het hebben van een internetverbinding die mij in de steek laat. Kan T-mobile mij mogelijk een andere oplossing bieden in bijvoorbeeld de vorm van een wifi dongle?
Alvast bedankt voor de hulp!
Elianne Verhelst
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel