Ik krijg per e-mail de vraag om een nooit ontvangen tv-box te retourneren.
De monteur heeft bij het installeren van T-Mobile Thuis geen interactieve tv box geleverd. Ik kijk namelijk geen tv, al twintig jaar niet, internet is voor mij meer dan genoeg.
Ik ben bij het aangaan van dit abonnement tot tweemaal toe door medewerkers van T-Mobile telefonisch geadviseerd om tv erbij te nemen, ondanks dat ik dus geen tv kijk en daarom nooit een tv-abonnement heb gehad. Maar er werd me verzekerd dat dat de goedkopere optie was door de korting die de eerste zes maanden werd gegeven. Daarna (na die eerste zes maanden van mijn abonnement) zou ik wel mijn tv-abonnement kunnen opzeggen en het internet houden. Dat bleek niet te kunnen, wat ik al schandalig vind, want ik ben dus in een contract geluisd dat ik helemaal niet wilde en waarvoor ik na die eerste zes maanden het volle pond betaalde terwijl ik dus, nogmaals, geen tv kijk.
Nu staat dus blijkbaar nergens vermeld dat ik géén tv-box heb ontvangen (die had ik niet nodig; monteur zei dat ie hem dus weer mee terugnam).
Ik hoop dat het nog te achterhalen is dat ik geen box heb, want ik heb die niet ontvangen, nooit gebruik gemaakt van de interactieve tv en er wel een jaar voor betaald. De kosten daarvoor retour krijgen zou ik ook wel zo netjes vinden.
Verder krijg ik een behoorlijk hoge rekening in januari 2021, waar ook maandelijkse kosten over december 2020 in staan, terwijl ik in december ook gewoon een volle rekening heb betaald.
Al met al betaal ik continu veel meer dan mij werd voorgeschoteld. Ik zit al sinds 2009 bij T-Mobile, maar nu begint het me tegen te staan.
Ik hoop op een goede oplossing.
Met vriendelijke groet,
Thijs van der Linden