Skip to main content
Beantwoord

nieuwe modum

  • December 27, 2022
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Ik ben al 2 weken aan het wachten op de nieuwe modum die ik zou krijgen. Wat is de status hier ondertussen van?

Beste antwoord door Cristien

Hallo @Barbara.ranschaert Welkom in de Community! 
Is je huidige modem kapot?
Via welk kanaal (sociaal media) heb je contact gehad over een nieuw modem?

Heb je al een mail ontvangen met bevestiging en een Track en Tracé code?

Vul je klantennummer in je privé Community account in dan weten de moderators gelijk wie je bent en kunnen ze beter controleren of het modem is verzonden enz,

1 reactie

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8459 reacties
  • Antwoord
  • December 27, 2022

Hallo @Barbara.ranschaert Welkom in de Community! 
Is je huidige modem kapot?
Via welk kanaal (sociaal media) heb je contact gehad over een nieuw modem?

Heb je al een mail ontvangen met bevestiging en een Track en Tracé code?

Vul je klantennummer in je privé Community account in dan weten de moderators gelijk wie je bent en kunnen ze beter controleren of het modem is verzonden enz,