Beantwoord

nieuwe klant odido bestelling wijziging

  • 20 February 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Goede dag,

Kan iemand mij helpen?

Wij hebben net een bestelling geplaatst als nieuwe klant bij Odido voor internet en TV. Echter kom ik er nu achter dat er geen kastje naar de tv buiten kan ivbm tv die geen internet heeft en bedrading naar buiten niet gaat lukken. Kan dit met Chrome cast?

We kunnen wel de app op de tv zetten maar zal toch liever een kastje willen voor boven en beneden. Is dit nog mogelijk om aan te passen? Hoor graag van jullie.

 

Wendy Meppelink 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 20 February 2024, 16:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @wennuhhh, wat super om te zien dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Ik wil je van harte welkom heten! 🥳

De Mediabox die je bij de bestelling krijgt, is ook op wifi te gebruiken. Anders is het inderdaad ook mogelijk om via de Chromecast tv te kijken door de Odido Online TV App te streamen naar de Chromecast. Op dit moment is er één Mediabox toegevoegd in jouw bestelling. Op dit moment is het ook voor mij niet meer mogelijk om de bestelling aan te passen. Dit wordt weer beschikbaar zodra het abonnement van start gegaan is. Je kan dan in jouw Mijn Odido account heel eenvoudig een tweede Mediabox toevoegen aan jouw abonnement! 

 

Reageer