Beantwoord

nieuwe installatie internet

  • 16 December 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Hallo allen,

Ik ben overgestapt(niet geheel vrijwillig) van Tweak naar Odido, omdat Odido onlangs Tweak heeft overgenomen. Woensdag 13 december jl. is er een monteur van Gideon langskomen om de modem te installeren.. maar gelijk al geen internet want geen actief signaal. 

Wel heel vreemd, ga van een werkend glasvezelinternetverbinding naar een niet werkende en de monteur loopt de deur uit met de mededeling dat het wel goed komt.

Nu zit ik al enkele dagen zonder internet. Mijn beveiligingscamera's werken niet, ik kan niet thuis werken en mijn kinderen kunnen geen tv kijken.

Wat een simpele overgang zou moeten zijn volgens alle mailtjes van Tweak en Odido is nu een amateuristische bende. 

Ik verwacht een fatsoenlijke compensatie en een werkende verbinding op zeer korte termijn of is dit allemaal te veel gevraagd? 


Gabriël Alp

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 17 December 2023, 11:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Gabriël Alp, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb het meteen voor je nagekeken! Er staat al een ticket voor je open bij de technische dienst. Zij zullen de externe netwerkbeheerder aansturen en dan wordt er een afspraak met je gemaakt. Ik zal meteen mijn uiterste best doen om dit voor je te versnellen! Daarnaast zul je pas betalen op het moment dat je Internet actief is gemeld. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer