Monteur besteld, en de eerste mogelijkheid was pas na 6 weken, op 20 juli.
Monteur is letterlijk 3 minuten binnengeweest. ("Ja dit is gewoon goed aangesloten, ziet er goed uit, kan ik niet aan doen, ik laat KPN contact opnemen.")
Prima, kan ik mee leven. Het duurde enkele dagen voordat tmobile of guidion dit had doorgegeven aan KPN, maar KPN kon gelukkig binnen 2 dagen langs komen op 27 juli. Die man is langer bezig geweest, en aan het eind van de rit gingen alle juiste lampjes op het modem branden. Ik was eventjes blij.
Het bleek dat het modem wel verbinding had met de centrale, maar dat er verder geen internet signaal op stond.
Er werd een ticket ingeschoten voor de back office. Prima. In plaats van terugkoppeling te krijgen, zelf maar weer gebeld met de klantenservice, die konden ook alleen maar zeggen "back office is er mee bezig".
Vandaag had ik er eentje die iets meer kon, en met hem alles nog nagelopen. Einde van de rit... we sturen je een linkje van guidion zodat er een monteur langs kan komen.
Ik vol goede moed het formulier invullen van guidion, en blijkt dat ze de komende twee weken helemaal volzitten, maar dat ze van maandag t/m donderdag tot 2100u bereikbaar zijn. Dus ik bellen... om meteen een bandje te krijgen dat ze toch dicht zijn.
Ik dus maar weer chatten met de opmerking dat ik er werkelijk helemaal klaar mee ben en dat ik of voor 14 augustus een werkende verbinding wil, of dat ik de hele handel wil terugsturen omdat tmobile het blijkbaar niet voor elkaar krijgt om een werkende verbinding op te leveren.
Geeft de medewerker aan dat je altijd contract kan ontbinden, maar dat je dan wel een afkoopsom moet betalen. Ik dacht werkelijk... what the f...?
Maar kun je niet zo'n beetje eisen dat ze na twee maanden eindelijk een werkende verbinding geven, of dat je als dat niet lukt, je kosteloos kan annuleren?
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel