Na mijn overstap direct de modem ingepakt voor retour. Helaas heb ik deze een week in de slaapkamer laten staan.
In het mailtje van T-Mobile over de overstap staat dat dit ‘binnen 8 dagen’ moet en dat er anders kosten in rekening gebracht worden, maar het is niet duidelijk of hiermee ‘werkdagen’ bedoeld werd. In het laatste geval ben ik net 1 dag te laat; ik stuur hem morgen op. Kan ik hiervoor nog respijt krijgen? Anders nogal een zure overstap met die boete, voor 1 dagje.
Hallo
Het zal wel goed komen, de moderators hier zijn erg aardig kan je het verzendbewijs hier uploaden zodra hij verstuurd is?
Hi
Hallo
Het zal wel goed komen, de moderators hier zijn erg aardig kan je het verzendbewijs hier uploaden zodra hij verstuurd is?
Zal ik doen!
Het klopt dat jullie de kwaadste niet zijn; ik merkte dat al bij de aanvang van mijn abo. Ik zal jullie nog bijna gaan missen.
Je bent een topper
Hallo
Bonnetje. Fijn weekend beiden.
Kijk, helemaal perfect
Hi
Hi
Dank je, insgelijks!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.