Beantwoord

Modem terugsturen na overstap: dag te laat

  • 27 January 2022
  • 8 reacties
  • 239 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 17 reacties

Na mijn overstap direct de modem ingepakt voor retour. Helaas heb ik deze een week in de slaapkamer laten staan.

In het mailtje van T-Mobile over de overstap staat dat dit ‘binnen 8 dagen’ moet en dat er anders kosten in rekening gebracht worden, maar het is niet duidelijk of hiermee ‘werkdagen’ bedoeld werd. In het laatste geval ben ik net 1 dag te laat; ik stuur hem morgen op. Kan ik hiervoor nog respijt krijgen? Anders nogal een zure overstap met die boete, voor 1 dagje.

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 January 2022, 20:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @maj7 

Het zal wel goed komen, de moderators hier zijn erg aardig 😀 kan je het verzendbewijs hier uploaden zodra hij verstuurd is?

Reputatie 7

Hi @maj7, super dat je dit gelijk bij ons checkt! Ik hoop dat @Waqqas je zorgen al een beetje heeft kunnen wegnemen. Maak je vooral geen zorgen, want ik snap het volkomen dat je niet gelijk toe bent gekomen aan het retourneren. Als jij deze week de apparatuur retourneert, dan komt het helemaal goed. Bewaar inderdaad voor de zekerheid het verzendbewijsje, zodat je die altijd nog kan delen als dit nodig is. Dankjewel alvast voor de moeite. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Wij helpen je graag! 😊

Reputatie 1

Hallo @maj7 

Het zal wel goed komen, de moderators hier zijn erg aardig 😀 kan je het verzendbewijs hier uploaden zodra hij verstuurd is?

Zal ik doen!
Het klopt dat jullie de kwaadste niet zijn; ik merkte dat al bij de aanvang van mijn abo. Ik zal jullie nog bijna gaan missen. :thumbsup:

Reputatie 7

Je bent een topper @maj7! Super fijn om te lezen. Hopelijk mogen we jou in de toekomst weer bij ons verwelkomen. Geniet van het weekend! 🎈

Reputatie 1

Hallo @maj7 

Het zal wel goed komen, de moderators hier zijn erg aardig 😀 kan je het verzendbewijs hier uploaden zodra hij verstuurd is?

Bonnetje. Fijn weekend beiden.

Reputatie 7

Kijk, helemaal perfect @maj7! Ik dubbelcheck volgende week graag even of alles goed bij ons is aangekomen en dan laat ik dat aan je weten.

Reputatie 7

Hi @maj7, ik wilde je nog laten weten dat alles inmiddels in goede orde is ontvangen! Jij hebt ongetwijfeld ook al de bevestigingsmail hiervan gelezen, maar voor de volledigheid wilde ik je dat hier ook nog doorgeven. Maak er een mooie week van! 😁

Reputatie 1

Hi @maj7, ik wilde je nog laten weten dat alles inmiddels in goede orde is ontvangen! Jij hebt ongetwijfeld ook al de bevestigingsmail hiervan gelezen, maar voor de volledigheid wilde ik je dat hier ook nog doorgeven. Maak er een mooie week van! 😁

Dank je, insgelijks!