Skip to main content
Beantwoord

Modem aangesloten, WAN lampje blijft knipperen

  • 27 February 2019
  • 8 reacties
  • 529 Bekeken

Hallo,

Vandaag is de aansluitdatum van mijn T-Mobile thuis internet.
Mijn modem is aangesloten via de telefoonkabel, maar het WAN lampje blijft knipperen.
Ik heb geen internet verbinding.

Wat kan ik doen?

Groet,

Tommy

Beste antwoord door Tommy_01

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice.
Het probleem is bekend. Er is momenteel een storing.
Bekijk origineel

8 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3595 reacties
  • 27 februari 2019
Hoi @Tommy_01

balen dat het niet lukt. welke internet provider had je hiervoor ?
weet je zeker dat je het modem hen aangesloten op het isra ?
wellicht kan je even een foto plaatsen van hoe je het heb aangesloten wellicht kunnen we dan zien of er wat mis gaat.

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 februari 2019
Hallo @Hidden.nld ,

Ik had hiervoor geen internet provider. Ik ben net verhuisd naar een nieuwe woning.

Het modem is niet op het ISRA aangesloten, misschien was mijn woordkeuze onjuist. Hij zit aangesloten via de wandcontactdoos. Zie bijgesloten afbeelding.


Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3595 reacties
  • 27 februari 2019
probeer hem eens in de meterkast aan te sluiten direct op het isra

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 februari 2019
Gedaan. Werkte.
Daarna ook weer via de wandcontactdoos aangesloten, en dit werkte ook.
Waarschijnlijk was ik nog niet aangesloten.

Enkel haal ik nog niet de snelheid die ik zou verwachten.
Ik heb een abonnement van 100 Mbps, maar haal slechts 43 Mbps (bekabeld). Dit lijkt mij niet de bedoeling.

Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • 28 februari 2019
Via onderstaande link kan je controleren wat de maximaal mogelijke snelheid is op jouw adres:

KPN lijnen

Wat komt daaruit?

Mvg. Marcel

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3595 reacties
  • 28 februari 2019
Hallo @Tommy_01

Zou je ook eens kunnen testen wat de snelheid is direct op het isra ?
Een slechte kabel zorgt voor een slechte verbinding.

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2019
Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice.
Het probleem is bekend. Er is momenteel een storing.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
Bedankt voor jullie hulp @Hidden.nld en @Marcel MCi! Ik zie inderdaad dat er ondertussen actie is ondernomen @Tommy_01. Mooi! Er komt binnenkort een monteur, die ervoor zal zorgen dat je de volledige snelheid behaald. Ik weet zeker dat dit goed komt. Succes! 🍀

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen