Hallo,
Vandaag is de aansluitdatum van mijn T-Mobile thuis internet.
Mijn modem is aangesloten via de telefoonkabel, maar het WAN lampje blijft knipperen.
Ik heb geen internet verbinding.
Wat kan ik doen?
Groet,
Tommy
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Tommy_01
balen dat het niet lukt. welke internet provider had je hiervoor ?
weet je zeker dat je het modem hen aangesloten op het isra ?
wellicht kan je even een foto plaatsen van hoe je het heb aangesloten wellicht kunnen we dan zien of er wat mis gaat.
balen dat het niet lukt. welke internet provider had je hiervoor ?
weet je zeker dat je het modem hen aangesloten op het isra ?
wellicht kan je even een foto plaatsen van hoe je het heb aangesloten wellicht kunnen we dan zien of er wat mis gaat.
Hallo @Hidden.nld ,
Ik had hiervoor geen internet provider. Ik ben net verhuisd naar een nieuwe woning.
Het modem is niet op het ISRA aangesloten, misschien was mijn woordkeuze onjuist. Hij zit aangesloten via de wandcontactdoos. Zie bijgesloten afbeelding.
Ik had hiervoor geen internet provider. Ik ben net verhuisd naar een nieuwe woning.
Het modem is niet op het ISRA aangesloten, misschien was mijn woordkeuze onjuist. Hij zit aangesloten via de wandcontactdoos. Zie bijgesloten afbeelding.
probeer hem eens in de meterkast aan te sluiten direct op het isra
Gedaan. Werkte.
Daarna ook weer via de wandcontactdoos aangesloten, en dit werkte ook.
Waarschijnlijk was ik nog niet aangesloten.
Enkel haal ik nog niet de snelheid die ik zou verwachten.
Ik heb een abonnement van 100 Mbps, maar haal slechts 43 Mbps (bekabeld). Dit lijkt mij niet de bedoeling.
Daarna ook weer via de wandcontactdoos aangesloten, en dit werkte ook.
Waarschijnlijk was ik nog niet aangesloten.
Enkel haal ik nog niet de snelheid die ik zou verwachten.
Ik heb een abonnement van 100 Mbps, maar haal slechts 43 Mbps (bekabeld). Dit lijkt mij niet de bedoeling.
Via onderstaande link kan je controleren wat de maximaal mogelijke snelheid is op jouw adres:
KPN lijnen
Wat komt daaruit?
Mvg. Marcel
KPN lijnen
Wat komt daaruit?
Mvg. Marcel
Hallo @Tommy_01
Zou je ook eens kunnen testen wat de snelheid is direct op het isra ?
Een slechte kabel zorgt voor een slechte verbinding.
Zou je ook eens kunnen testen wat de snelheid is direct op het isra ?
Een slechte kabel zorgt voor een slechte verbinding.
Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice.
Het probleem is bekend. Er is momenteel een storing.
Het probleem is bekend. Er is momenteel een storing.
Bedankt voor jullie hulp @Hidden.nld en @Marcel MCi ! Ik zie inderdaad dat er ondertussen actie is ondernomen @Tommy_01 . Mooi! Er komt binnenkort een monteur, die ervoor zal zorgen dat je de volledige snelheid behaald. Ik weet zeker dat dit goed komt. Succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.